Ο Metaman επιμελείται το φεστιβάλ «Αγοραφοβικό» με στοργή και αγάπη για την Αθηναϊκή σκηνή
Ο φετινός επιμελητής, του φεστιβάλ «Αγοραφοβικό», ο Metaman, κρατά την αόρατη κορδέλα που ενώνει την Λένα Πλάτωνος με τον Eddie Dark, και πλέκει τον ιστό ενός φεστιβάλ ανοιχτού με κάθε σημασία της λέξης.
Φέρνει κοντά φίλους και είδωλα ή και τα δύο ταυτόχρονα, σε ένα line-up αρκετά από τα ονόματα του οποίου συνοδεύει, λιγότερο ή περισσότερο, ο χαρακτηρισμός «θρυλικός», ακόμα και αν χρειάστηκε κάποιοι να κάνουμε το Παρίσι-Ντακάρ γονατιστοί για να δούμε την επιστροφή των Regressverbot και των Victory Collapse.
Κάπως έτσι, ο Larry Gus και οι ανεπανάληπτες ζωντανές εμφανίσεις του συναντούν τα beats της Dj Pitsouni, ο αιρετικός λόγος των Lost Bodies συναντά τον νιχιλισμό των Dramachine, ενώ το electro-ποιητικό στοιχείο είναι πανταχού παρόν, από τον εμβληματικό Κ. Βήτα, ως τους Molyneaux και Agatha, τον Λαλούση και την Α. Επίθετη. Ολίνα και Ευρυπίδης δίνουν μια πιο ευαίσθητη οπτική στα πράγματα μαζί με τους Tropical Geometry που ενδίδουν σε πιο ποπ φόρμες, τιμώντας τις kraut καταβολές τους.
Penny, Dolly Vara και Expe από την άλλη, σχηματίζουν μια εκρηκτική τριάδα, με τον δικό της προσωπικό τρόπο η καθεμία, που έρχεται να προστεθεί στις Krista Papista και Sci-Fi River οι οποίες με την σειρά τους φέρνουν στο ΑΦΦ24 δύο από τις πιο απολαυστικές εμφανίσεις του ΑΦΦ23.
To CNN Greece μίλησε με τον Metaman για αυτό που κάνει όπως επίσης και το πώς είναι να επιμελείται ένα ολόκληρο φεστιβάλ.
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη με τον Metaman:
Μίλησε μας λίγο για το «Αγοραφοβικό» και ποιος είναι ο ρόλος σου εκεί φέτος;
Metaman: Το Αγοραφοβικό φεστιβάλ είναι ένα όραμα που ξεκίνησε και συνεχίζει με κινητήριο δύναμη το μεράκι του Άρη Νικολόπουλου (My wet Calvin), χωρίς χορηγούς και διαφημίσεις. Η ιδέα είναι κάθε χρόνο ένας διαφορετικός μουσικός να σχεδιάζει το line up με γνώμονα την αισθητική του και τον κύκλο του. Φέτος, δε βρέθηκε μουσικός και έτσι είπανε σε έναν ιδιωτικό υπάλληλο. Ρόλος μου είναι να φροντίζω να μην πάθουνε κρίση πανικού οι καλλιτέχνες και γενικά να είναι σε κατάσταση να πραγματοποιήσουν όλα τα live. Ο λεγόμενος curator.
Τι σε τράβηξε στην ηλεκτρονική μουσική; Χρησιμοποιείς και φυσικά όργανα;
Metaman: Στην ηλεκτρονική μουσική με τράβηξε το ότι δε χρησιμοποιούνται φυσικά όργανα. Φυσικά χρησιμοποιώ και φυσικά όργανα, π.χ. φωνητικές χορδές.
Πως βλέπεις τη σκηνή στην Αθήνα; Μπορείς κάποιος να ζήσει από αυτό;
Metaman: Τη σκηνή στην Αθήνα την αντιμετωπίζω με μητρική στοργή. Δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να ζήσει αποκλειστικά από το να κάνει μουσική, δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό.
Ποιες είναι οι επιρροές σου;
Metaman: Οι γονείς μου, οι φίλοι μου και η αθηναϊκή νύχτα.
Αν θα άλλαζες κάτι στον τρόπο που ακούμε μουσική τι θα ήταν;
Metaman: Ανέκαθεν ο κόσμος ακούει μουσική για να σώσει την ψυχή του. Όχι μόνο δε θα άλλαζα τίποτα σε αυτό αλλά ελπίζω να παραμείνει έτσι για πάντα.
Αγοράζεις δίσκους; Θεωρείς πως οι πλατφόρμες κάνουν καλό ή κακό στη μουσική;
Metaman: Πολύ σπάνια πλέον, λόγω τιμής και χρηστικότητας κυρίως. Οι πλατφόρμες μπορεί να κάνουν κακό στην μουσική αλλά ίσως κάνουν καλό στους μουσικούς. Από την άποψη ότι έχεις πρόσβαση σε άπειρη πληροφορία και άρα πιο δύσκολα θα ξεχωρίσει κάτι, αλλά είναι ένα μέσο που επιτρέπει στον οποιονδήποτε χωρίς γνωριμίες και λεφτά να βγάλει την μουσική του προς τα έξω.
Περιοδεύεις εκτός Ελλάδας;
Metaman: Ναι αμέ, εννοείται. Βέβαια δε μου έχει προτείνει κάποιος κάτι μέχρι στιγμής. Αλλά μια φίλη μου είναι σίγουρη ότι σύντομα θα πάμε Νέα Υόρκη.
Πως ήταν η συνεργασία σου με τη Λένα Πλάτωνος;
Metaman: Πλατωνική. (Λένα μου τα λέμε τον Σεπτέμβρη, μου έλειψες!)