ΜΟΔΑ

To κανάλι του νέου στυλ λέγεται M2M και έρχεται στην Apple TV

To κανάλι του νέου στυλ λέγεται M2M και έρχεται στην Apple TV
Kάρλι Κλος και Νταϊάν φον Φίρστενμπεργκ σε μία από τις εκπομπές διαλόγου Μ2Μ

Λέγεται Made2Measure και είναι ένα κανάλι κομμένο και ραμμένο από τους πιο ταλαντούχους μόδιστρους. Αφιερωμένο αποκλειστικά στον λαμπερό κόσμο του στυλ, το Μ2Μ δεν θα είναι ακόμη ένα κανάλι αφιερωμένο στους γαλλικούς οίκους της κομψότητας ή το Μιλάνο της ιταλικής φινέτσας.

Κάθε πρωτεύουσα του στυλ θα έχει το δικό της slot στο πρόγραμμα του αλλά σε αυτό τον τηλεοπτικό χρόνο θα προβάλλονται σειρές, ταινίες, ντοκιμαντέρ και εξομολογήσεις διαφορετικές. Αυτό τουλάχιστον υπόσχεται sto δελτίο τύπου που δόθηκε στα media την 20η Οκτωβρίου 2015, δύο μέρες πριν κάνει την επίσημη πρεμιέρα του.

Το κανάλι του επιχειρηματικού κολοσσού στο χώρο του μάρκετινγκ, WME | IMG, θα είναι και το πρώτο network που θα προβάλλεται αποκλειστικά στην τηλεοπτική υπηρεσία της Apple. Aυτές είναι μερικές από τις εκπομπές που ανακοινώθηκαν ενώ οι υπόλοιπες θα ακολουθήσουν μέσα στο 2016.

“Tea at the Beatrice”. Μια σειρά αποκλειστικών συνεντέυξεων με τον Glenn O’Brien. Ανάμεσα στους καλεσμένους του ήδη οι Gisele, Proenza Schouler και Richard Prince.

“Visionaries”. Ντοκιμαντέρ επάνω στην ολοένα και πιο δημιουργική σχέση ανάμεσα στην τεχνολογία και το design.

“Iconic”. Αφιερώματα σε ανθρώπους και οίκους που προσδιόρισαν το στυλ, από τον Μαρτσέλο Μαστρογιάνι στον οίκο Balenciaga.

Ταινίες με θεματική τους τη μόδα. Ενδεικτικοί τίτλοι οι “Valentino: The Last Emperor”, “Α Single Man”, “Who Are You, Polly Maggoo? ” και “The Day Before”.

Πέρα από τα fashion shows εμβληματικών label το Μ2Μ θέλει να δώσει βήμα και σε ανερχόμενα αστέρια της μόδας που δεν έχουν την προβολή που τους αξίζει. “Υπάρχουν τόσες απίστευτες ιστορίες να πεις από αυτό τον κόσμο αλλά είναι δύσκολο να δημιουργήσεις ένα πρόγραμμα premium αισθητικής που είναι αυθεντικό, μοντέρνο, που προκαλεί σκέψεις και συζητήσεις γύρω από τη θεματική του” είπε ο υπεύθυνος του καναλιού Mark Shapiro. “Eίμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή τη συνεργασία” πρόσθεσε.

Οι υπόλοιποι ας ενθουσιαστούμε με κάτι ακόμη. Την προβολή του “Battle of Versailles”. Ενός πολύωρου αφιερώματος στην άλλη μάχη των Βερσαλλιών, εκείνη που συνέβη το 1973, όταν οι 3 θεματοφύλακες της γαλλικής μόδας Ιβ Σεν Λοράν, Κριστιάν Ντιόρ και Ιμπέρ ντε Ζιβανσί ξιφομάχησαν δημιουργικά με τους 2 Αμερικανούς συναδέλφους τους, Όσκαρ ντε λα Ρέντα, Χάλστον και Μπιλ Μπλας. To M2M ξεκινάει πόλεμο.