ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Nissan είναι η πρώτη εταιρεία που πούλησε αυτοκίνητο μέσω Twitter

H Nissan είναι η πρώτη εταιρεία που πούλησε αυτοκίνητο μέσω Twitter

Ακούγεται περίεργα αλλά είναι γεγονός: η Nissan είναι ο πρώτος κατασκευαστής στην Ευρώπη που πούλησε ένα καινούργιο αυτοκίνητο αποκλειστικά μέσω του Twitter. Μάλιστα η όλη διαδικασία, από την πρώτη επαφή μέχρι την τελική απόφαση έγινε αποκλειστικά μέσω του συγκεκριμένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή: ο Ισπανός Raul Escolano (@escolano) απευθύνθηκε σε αρκετές μάρκες αυτοκινήτων στη χώρα του και στους κατά τόπους αντιπροσώπους τους, προκαλώντας να τον υποστηρίξουν στην απόφασή του να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, αποκλειστικά μέσω της χρήσης των κοινωνικών δικτύων. Μάλιστα για τον σκοπό αυτό χρησιμοποίησε το hashtag #compraruncocheportwitter, που στη γλώσσα μας σημαίνει «αγορά αυτοκινήτου μέσω Twitter».

Ο Escolano έμεινε εντυπωσιασμένος από την αντιπροσωπεία της Nissan Antamotor στη La Corunia, η οποία προκειμένου να προβάλει το X-Trail στον υποψήφιο αγοραστή χρησιμοποίησε τη δημοφιλή νέα πλατφόρμα Periscope. Κινηματογράφησε λοιπόν και παρουσίασε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του μεγάλου SUV και τα παρουσίασε με μια προσωποποιημένη λήψη που μεταδόθηκε με live streaming.

Στη συνέχεια το Nissan X-Trail μετείχε μαζί με άλλα μοντέλα σε μια δημοσκόπηση στο Twitter που διοργανώθηκε από τον Escolano και στην οποία οι followers κλήθηκαν να βαθμολογήσουν τα υποψήφια αυτοκίνητα. Στη δημοσκόπηση αυτή λοιπόν, η οποία έφτασε τα 2,6 εκατομμύρια impressions, το X-Trail συγκέντρωσε το 43% των ψήφων, γεγονός που βέβαια έπαιξε καταλυτικό ρόλο στο να είναι αυτό το αυτοκίνητο που τελικά επέλεξε ο Escolano.

H online αγορά ολοκληρώθηκε με την παράδοση των κλειδιών του καινούργιου Nissan X-Trail στο σπίτι του τελευταίου με κούριερ, ενώ στη συνέχεια το αυτοκίνητο παραλήφθηκε από τις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Ισπανία.