Το νέο, ηλεκτρικό Peugeot E-3008 είναι ιδιαίτερα ελκυστικό
Ανανεώθηκε:
H Peugeot παρουσίασε τη νέα γενιά του επιτυχημένου μεσαίου της SUV, του 3008, που έχει υιοθετήσει ένα αμάξωμα κουπέ ή fastback, όπως αρέσκεται να τα ονομάζει η γαλλική εταιρεία.
Ένα αμάξωμα που πέρα από πιο ελκυστικό και σπορτίφ είναι και πιο αεροδυναμικό, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28.
Από πλευράς διαστάσεων το μήκος του νέου E-3008, που βασίζεται στο πλαίσιο STLA Medium, της Stellantis, φτάνει τα 4,54 μέτρα. Την ίδια στιγμή το μεταξόνιό του είναι 2,78 μέτρα, τιμή που αφενός εξασφαλίζει άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές και αφετέρου δίνει τη δυνατότητα τοποθέτησης μεγάλων μπαταριών -στη συγκεκριμένη περίπτωση μέχρι και με 98 kWh.
Το νέο ηλεκτρικό SUV της Peugeot είναι διαθέσιμο με συνολικά τρία συστήματα πρόωσης.
Το εισαγωγικό έχει αυτονομία 525 χιλιομέτρων και 218 ίππους, ενώ στο Dual Motor με τους δύο ηλεκτροκινητήρες η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 326 ίππους και η αυτονομία τα 525 χιλιόμετρα.
Τέλος υπάρχει και το Long Range με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 231 ίππων και αυτονομία 700 χιλιομέτρων χάρη στη μπαταρία των 98,0 kWh που προαναφέραμε.
Ενδιαφέρον είναι πως το νέο E-3008 μπορεί με τη μπαταρία του να τροφοδοτήσει και εξωτερικούς καταναλωτές και να φορτίσει με ισχύ έως και 160 kW.
Στο εσωτερικό του νέο E-3008 διαθέτει στην κορυφαία έκδοση GT το πανοραμικό i-Cockpit, με την εντυπωσιακή κυρτή οθόνη 21 ιντσών που βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο, καθώς και 10 i-Toggles, διακόπτες αφής δηλαδή, για τις λειτουργίες που χρησιμοποιούνται περισσότερο και για χάρη της πρακτικότητας.
Όσο για τον επιλογέα ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από διακόπτες επιλογής κίνησης (P, R, N, D) δεξιά του τιμονιού.
Το νέο Peugeot Ε-3008, που θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2024, θα διαθέτει τόσο ήπια υβριδικές εκδόσεις βενζίνης 48V όσο και plug-in υβριδικές -οι τελευταίες και με τετρακίνηση- ενώ αμφίβολο είναι αν θα υπάρχουν και εκδόσεις diesel.