ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τώρα και οι Maserati γίνονται υβριδικές, με πρώτη την Ghibli με τον κινητήρα των 2.000 κυβικών

Τώρα και οι Maserati γίνονται υβριδικές, με πρώτη την Ghibli με τον κινητήρα των 2.000 κυβικών

Η Maserati παρουσίασε μια Ghibli με διαφορετική μάσκα και επανασχεδιασμένους προβολείς και κυρίως με ένα νέο ήπια υβριδικό σύνολο 2.000 κυβικών κάτω από το μακρύ καπό της.

Η βάση του είναι ο τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών της FCA που χρησιμοποιείται και στην Alfa Romeo Giulia και που εδώ, όπως προαναφέραμε, έχει και ήπια υβριδική υποβοήθηση με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Ταυτόχρονα υπάρχει ένα ηλεκτρικό turbo (e-Booster), με αποτέλεσμα η απόδοση του δίλιτρου συνόλου να φτάνει τους 330 ίππους και τα 450 Nm.

Που επαρκούν για ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 5,7 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 255 χλμ./ ώρα, ενώ κατά WLTP η μέση κατανάλωση της υβριδικής Ghibli κυμαίνεται από 8,5 έως 9,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Η μπαταρία του συστήματος είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος της Ghibli για λόγους και κατανομής βάρους, ενώ ενδιαφέρον έχει και η ειδικά σχεδιασμένη εξάτμιση προκειμένου ο ήχος να είναι ανάλογος της ιστορίας και της παράδοσης της Maserati.

Στο πολυτελές εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα οθόνη του συστήματος infotainment που μεγάλωσε από τις 8,4 ίντσες στις 10,1, ενώ καινούργια είναι και τα γραφικά στον πίνακας οργάνων.

Η ήπια υβριδική Ghibli είναι το πρώτο βήμα της Maserati προς τον εξηλεκτρισμό, μιας και στόχος της εταιρείας είναι να υπάρχει μια αντίστοιχη έκδοση για κάθε της μοντέλο. Τα πρώτα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας θα είναι τα ολοκαίνουργια GranTurismo και GranCabrio που αναμένονται κάποια στιγμή του χρόνου.