ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αντιπαράθεση κυβέρνησης- αντιπολίτευσης προκαλεί η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

Αντιπαράθεση κυβέρνησης- αντιπολίτευσης προκαλεί η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

Αντιπαράθεση κυβέρνησης- αντιπολίτευσης προκαλεί η κρατικοποίηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) που συζητείται και ψηφίζεται με επείγουσες διαδικασίες, με τον αρμόδιο υπουργό Σπίρτζη να υποστηρίζει ότι μπαίνει τέλος σε ένα αδιαφανές μονοπώλιο που κρατούσε όμηρο την συμπρωτεύουσα.

«Έπειτα από 60 χρόνια, ένας από τους χώρους αναπαραγωγής του παλαιοκομματισμού, με το πρόσχημα των Αστικών Συγκοινωνιών, γίνεται ένας δημόσιος φορέας, που θα λειτουργεί με διαφάνεια και θα υπηρετεί το έργο του και όχι άλλα συμφέροντα», ανέφερε, σημειώνοντας ότι οι αστικές συγκοινωνίες θα είναι υπό δημόσιο κοινωνικό έλεγχο.

Για σχέδιο νόμου «παρωδία» έκανε λόγο ο εισηγητής της ΝΔ Κώστας Καραμανλής, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι γυρίζει το κράτος στο παρελθόν προβάλλοντας λύσεις της δεκαετίας του 70. «Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα οδηγήσει σε τέλμα τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», είπε και διευκρίνισε ότι το κόμμα του θα καταψηφίσει επί της αρχής το νομοσχέδιο.

«Πάτε να κουκουλώσετε ό,τι συμβαίνει με τον ΟΑΣΑ Αθήνα στον ΟΑΣΘ, κάνοντας επανάσταση», υποστήριξε ο Γιώργος Αρβανιτίδης από την Δημοκρατική Συμπαράταξη για να συμπληρώσει ότι «περνάμε από ένα ιδιωτικό σε ένα κρατικό μονοπώλιο». Η Δημοκρατική Συμπαράταξη επιφυλάσσεται για την ψήφο της στην ολομέλεια.

«Η κυβέρνηση της ΝΔ έχασε το τρένο για τον ΟΑΣΘ το 2012. Έρχεστε τώρα και ζητάτε και τα ρέστα» απάντησε στην δευτερολογία του ο Χρήστος Σπίρτζης.