ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στοχεύει σε νέες κατηγορίες προϊόντων η ΔΕΛΤΑ – Πώς εξελίσσονται οι τιμές στα γαλακτοκομικά

Στοχεύει σε νέες κατηγορίες προϊόντων η ΔΕΛΤΑ – Πώς εξελίσσονται οι τιμές στα γαλακτοκομικά

Σε νέες κατηγορίες προϊόντων στρέφει το ενδιαφέρον της η ΔΕΛΤΑ, «χτίζοντας» πάνω στα γαλακτοκομικά προϊόντα τα οποία σε κάθε περίπτωση αποτελούν «το DNA της εταιρείας», ένα διευρυμένο portfolio προϊόντων με προσανατολισμό την υγιεινή διατροφή.

Το νέο λογότυπο της εταιρείας άλλωστε, όπου στο σχήμα «Δέλτα» λείπει πλέον από εσωτερικό του η χαρακτηριστική εικόνα με τη γυναίκα και την καρδάρα με το γάλα, αποτυπώνει τη στόχευση της νέας εποχής για τη Δέλτα, να μετατραπεί σε μία σύγχρονη και ολοκληρωμένη εταιρεία τροφίμων.

«Όλα ξεκινούν από το γάλα και η Δέλτα είναι μία κλασική γαλακτοβιομηχανία με πάνω από 70 χρόνια ιστορίας. Ωστόσο σιγά σιγά θα εντάσσουμε στο portfolio μας κι άλλες επιλογές για τους καταναλωτές. Θέλουμε να κάνουμε μια εταιρεία η οποία είναι πιο ανοιχτή σε διάφορες επιλογές υγιεινής γευστικής προσιτής διατροφής για όλους» εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ, Χρήστος Τσόλκας, μιλώντας σε εκδήλωση προς τους δημοσιογράφους.

«Να είμαστε μία ολοκληρωμένη εταιρεία διατροφής» τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, προσθέτοντας ότι «χτίζουμε το όραμα μας σε πολύ γερά θεμέλια με πιο «γερό» την καινοτομία για την οποία ξεχωρίζει η Δέλτα.

Οι εξαγορές είναι μέσα στα σχέδια της εταιρείας, όπως επεσήμανε ο κ. Τσόλκας «κοιτώντας» σε πρώτη φάση στην Ελλάδα και στο κομμάτι της υγιεινής διατροφής, με τη Δέλτα ήδη άλλωστε να έχει στο χαρτοφυλάκιο της και plant based προϊόντα.

Με προσφορές η αποκλιμάκωση τιμών στα γαλακτοκομικά

Για τον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας το 2022 ήταν μία δύσκολη χρονιά καθώς πέραν της ενεργειακής κρίσης και της μειωμένης αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών οι επιχειρήσεις είχαν να αντιμετωπίσουν την κρίση γάλακτος, με έλλειψη στην παραγωγή και πολύ υψηλές τιμές στην πρώτη ύλη.

Ο κ. Τσόλκας επεσήμανε χαρακτηριστικά ότι η ανατιμήσεις που έγιναν στην πρώτη ύλη, «δεν είχαν προηγούμενο» κάτι που οφειλόταν στην άνοδο της τιμής των ζωοτροφών. Σύμφωνα με τον ίδιο οι ανατιμήσεις στα προϊόντα που έγιναν το 2022 είχαν εύρος 10-12% έως 25-28% ανάλογα με την πρώτη ύλη και την επιβάρυνση του κόστους, ενώ μεγαλύτερη ήταν στο γάλα που είχε και την υψηλότερη επιβάρυνση.

Η νέα χρονιά πάντως, σημείωσε πως «ανοίγει αρκετά ενθαρρυντικά γιατί οι τιμές που συντελούν στο κόστος παραγωγής αρχίζουν και αποκλιμακώνονται».

Από τον Φεβρουάριο του 2023, εξήγησε, η εταιρεία έχει ξεκινήσει με κάποιες προσφορές στα προϊόντα της σε μεγάλη «έκταση και διάρκεια» προκειμένου «να επιστρέψει στους καταναλωτές μέρος της αξίας που αναγκάστηκαν να πληρώσουν πέρσι.

Σχετικά για το εάν θα υπάρξουν και μειώσεις στου τιμοκαταλόγους, ο ίδιος απάντησε πως «μελετάμε οποιαδήποτε κίνηση στο μέλλον, δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα κάτι τέτοιο» εξηγώντας ωστόσο ότι «δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία, γιατί οι προσφορές είναι σε τέτοια έκταση και τέτοιο εύρος προϊόντων που δεν έχει μεγάλή διαφορά από τη μείωση σε τιμοκαταλόγους».