Μητέρα εναντίον πρακτορείου που απέρριψε το γιο της λόγω συνδρόμου Down
Ο 15 μηνών Asher έχει σύνδρομο Down. Όταν η μητέρα του έστειλε τις φωτογραφίες του σε ένα πρακτορείο, που αναζητούσε παιδιά για την καμπάνια ενός παιδικού καταστήματος ρούχων, το πρακτορείο τις απέρριψε για αυτόν ακριβώς το λόγο.
Το πρακτορείο ανέφερε στην μητέρα του, Meagan Nash, ότι δεν θα έστελνε τις φωτογραφίες του μικρού, επειδή αυτός «δεν πληροί τα κριτήρια του κάστινγκ».
Η μητέρα του Asher, μπερδεμένη, ρώτησε το πρακτορείο αν μέσα στα κριτήρια, αναφερόταν ότι δεν δέχονται παιδιά με ειδικές ανάγκες. Η απάντηση που πήρε ήταν τουλάχιστον απογοητευτική: το πρακτορείο υπέθεσε ότι το κατάστημα δεν θα ήθελε για την καμπάνια του ένα παιδί με ειδικές ανάγκες.
Απογοητευμένη, η Meagan, ανέβασε τις φωτογραφίες το γιου της στη σελίδα ‘Changing the Face of Beauty’ του Facebook, θέλοντας να στείλει το μήνυμα ότι οι μεγάλες μάρκες, πιθανώς δεν αντιλαμβάνονται ότι οι φωτογραφίες παιδιών με ειδικές ανάγκες δεν φτάνουν ποτέ σε αυτές από τα πρακτορεία.
«Δεν το βάζουμε κάτω. Αυτό το όμορφο αγόρι είναι έτοιμο να δείξει στον κόσμο τι σημαίνει να ‘αλλάζεις το πρόσωπο της ομορφιάς’, έγραψε κάτω από τις φωτογραφίες.
Η ανάρτησή της είχε μέσα σε λίγο χρόνο 124.000 κοινοποιήσεις. Η Meagan ανέφερε στο CNNi ότι είναι σημαντικό τα παιδιά αυτά να βρίσκονται σε διαφημίσεις για τους εξής τρεις λόγους: Συμμετοχή, αποδοχή, σεβασμός.
Έπειτα από τη δημοσιοποίηση του θέματος, το μήνυμά της ακούστηκε και το παιδικό κατάστημα ρούχων ήρθε σε επικοινωνία μαζί της. «Δεν θέλω να τον χρησιμοποιήσουν λόγω της φασαρίας που κάνουμε στο internet, αλλά επειδή τον κρίνουν άξιο και βλέπουν πως μπορεί να συνεισφέρει στην καμπάνια τους», σημειώνει η Meagan.
Είτε τον επιλέξουν, είτε όχι για τη διαφήμιση, η μητέρα του είναι ευτυχής που μπόρεσε να επιστήσει την προσοχή στα παιδιά με ειδικές ανάγκες. «Όποτε βλέπει την κάμερα, πάντα κάνει μια γκριμάτσα, σαν να καταλαβαίνει ότι είναι ώρα να χαμογελάσει», λέει η μητέρα.
'No kids with special needs?' Mom fights talent scout who rejected son
By AnneClaire Stapleton, CNN