DEV CATEGORY

Για τους ανθρώπους της ΑΒ Βασιλόπουλος το «καλό είναι για όλους»

Για τους ανθρώπους της ΑΒ Βασιλόπουλος το «καλό είναι για όλους»

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, η έννοια της προσφοράς εκφράζεται καθημερινά μέσα από τις δράσεις των ανθρώπων της, υπενθυμίζοντάς μας ότι η δύναμη του «μαζί» μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Με την υποστήριξη ευάλωτων ομάδων, την υλοποίηση φιλανθρωπικών πρωτοβουλιών, η ΑΒ Βασιλόπουλος αποδεικνύει ότι οι «πράξεις καλοσύνης» μπορεί να είναι υπόθεση όλων μας.

Καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου, η εταιρεία διοργανώνει πλήθος δράσεων, στηρίζοντας τις ευάλωτες ομάδες.

Όταν, όμως, οι ομάδες ενώνονται, η δύναμη μεγαλώνει, επιβεβαιώνοντας ότι η αληθινή μαγεία μιας εορταστικής περιόδου κρύβεται στο να δίνεις χαρά σε όσους το έχουν ανάγκη.

Μία από τις δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας, που οργανώθηκε από την κοινότητα YABers, είναι το κοινωνικό μαγείρεμα, με τη βοήθεια της Humanity Greece.

Οι YABers, χρησιμοποιώντας υλικά από τα ΑΒ, μαγείρεψαν 200 μερίδες φαγητού για άστεγους, στις περιοχές του Μεταξουργείου και στην πλατεία Κουμουνδούρου.

AB2.jpg

Μέσα από τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, οι YABers μετέφεραν ένα δυνατό μήνυμα αλληλεγγύης και υποστήριξης σε όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη. Στο ίδιο κλίμα, ένα γιορτινό meet up διοργανώθηκε από τους YABers για το προσωπικό της εταιρείας, που είναι μέλη της κοινότητας.

Μέσα σε μια ζεστή χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, με λιχουδιές, εδέσματα και ζεστά ροφήματα, τα μέλη συναντήθηκαν σε ένα φιλανθρωπικό bazaar στο Μαρούσι, κηρύσσοντας την έναρξη της εορταστικής προσφοράς για όλους μας, ετοιμάζοντας, παράλληλα, χειροποίητα γούρια και άλλα καλούδια, για το e-shop ARTεμείς της ΕΛΕΠΑΠ.

Η κοινότητα των YABers απαρτίζεται από νέους, ή όσους αισθάνονται νέοι, της ΑΒ, που εργάζονται στα καταστήματα, τις αποθήκες και τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

4B.jpg

Η προσφορά και η φροντίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι, τόσο απέναντι στην κοινωνία, αλλά και το περιβάλλον.

Η εταιρεία και οι άνθρωποί της ξεχωρίζουν για τους ισχυρούς δεσμούς που έχουν αναπτύξει με τις τοπικές κοινωνίες, όπου δραστηριοποιούνται.

Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τις δωρεές και να μειώσει τη σπατάλη τροφίμων, η εταιρεία υλοποιεί το πρόγραμμα «Τρόφιμα Αγάπης», με το οποίο δωρίζονται τα τρόφιμα που είναι κοντά στην ημερομηνία λήξης, σε τοπικούς φορείς, σε κάθε κατάστημα. Για να ενισχύει αυτήν την προσπάθεια, διενεργεί έναν εσωτερικό διαγωνισμό, τους «Πρωταθλητές στα Τρόφιμα Αγάπης».

Φέτος, εν όψει της εορταστικής περιόδου, βραβεύτηκαν δύο καταστήματα, που πέτυχαν μέσο όρο έτους 79% σε δωρεές τροφίμων, σε σύγκριση με τις συνολικές καταστροφές του.

Οι ομάδες που αναδείχθηκαν είναι από τα καταστήματα στην Κω, στις περιοχές Λάμπη και Μαρμαρωτό, αποτελώντας υπόδειγμα προσφοράς, αλλά και πρακτικών κυκλικής οικονομίας.

5B.jpg

Παράλληλα, για να ολοκληρωθεί όμορφα αυτή η εορταστική περίοδος για όλους τους ανθρώπους της ΑΒ, μέσα στον Δεκέμβριο, τα κεντρικά γραφεία της ΑΒ Βασιλόπουλος μετατράπηκαν σε «χριστουγεννιάτικο φεστιβάλ αγάπης και συνεισφοράς».

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να στηρίξουν φορείς, όπως η ΕΛΕΠΑΠ, η Dog’s Voice, οι Εφτάψυχες -Nine Lives και τα Παιδικά Χωριά SOS, αγοράζοντας διάφορα καλούδια σε ένα ξεχωριστό bazaar.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζει και φέτος τα Παιδικά Χωριά SOS μέσα από το «Δώρο Αγάπης», που μπορεί κανείς να βρει στα καταστήματα της εταιρείας και το eshop της και να το δωρίσει σε αυτούς που επιθυμεί ή να το αφήσει στο ειδικό καλάθι συγκέντρωσης τροφίμων.

Με κάθε «Δώρο Αγάπης» που πωλείται, η εταιρεία προσφέρει το αντίστοιχο ποσό στα Παιδικά Χωριά SOS, ενισχύοντας την αποστολή του σωματείου για παροχή φροντίδας, αγάπης και ασφάλειας σε παιδιά.

6B.jpg

Για την ΑΒ Βασιλόπουλος, η πραγματική δύναμη της προσφοράς έρχεται από τη συλλογική προσπάθεια.

Οι άνθρωποι της ΑΒ Βασιλόπουλος, δίνουν πάντα τον καλύτερό τους εαυτό και σε αναγνώριση των προσπαθειών τους, η εταιρεία προσφέρει μηνιαία παροχή ύψους 1.700 πόντων, που αντιστοιχούν σε 51 ευρώ, μέσα από την AB Plus κάρτα τους. Για την εορταστική περίοδο, η ΑΒ Βασιλόπουλος διπλασιάζει αυτήν την παροχή, πιστώνοντας ακόμα 1.700 πόντους στο λογαριασμό της ABPlus των εργαζομένων της, ως επιπλέον επιβράβευση για όλη τους την προσφορά.

Κάθε δράση είναι μια ευκαιρία για να δείξουμε ότι οι καθημερινές, συλλογικές «πράξεις καλοσύνης» κάνουν τη διαφορά και μπορούν να φέρουν πραγματική αλλαγή στην κοινωνία, γιατί το καλό είναι όλους.