TECH

Grapevine Digital: η ελληνική startup που θέλει να αυτοματοποιήσει τις επιχειρησιακές διαδικασίες

Grapevine Digital: η ελληνική startup που θέλει να αυτοματοποιήσει τις επιχειρησιακές διαδικασίες

Με το βλέμμα προς την επέκταση και με αρκετά ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης κινείται η Grapevine Digital, μία ελληνική startup που εστιάζει στη δημιουργία εξελιγμένων λύσεων ψηφιοποίησης και αυτοματοποίησης επιχειρησιακών διαδικασιών (business process automation – BPA).

Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια παρουσίασης σε εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης η Βίκυ Γούλου, συν-ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Grapevine Digital, η εταιρεία έχει αναπτύξει την πλατφόρμα Procify, η οποία βοηθά επιχειρήσεις και οργανισμούς να ψηφιοποιήσουν και να αυτοματοποιήσουν τις επιχειρησιακές διαδικασίες τους. Σύμφωνα με την κα Γούλου, η λύση απευθύνεται κυρίως σε μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις, ενώ το σημαντικότερο πλεονέκτημα της είναι το υψηλό επίπεδο ευχρηστίας που προσφέρει καθώς έχει σχεδιαστεί με επίκεντρο τον ίδιο τον άνθρωπο. Τα στελέχη της Grapevine Digital σημείωσαν αρκετές φορές ότι ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα στον ψηφιακό μετασχηματισμό είναι το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τις διαδικασίες και με τις ελλείψεις σε συστήματα.

Τη λύση της Grapevine Digital χρησιμοποιούν 8 εταιρείες στην Ελλάδα από διάφορους κλάδους (τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, λιανεμπόριο, βιομηχανία, ναυτιλία και Δημόσιο) με πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα την Cosmote, τον ΉΡΩΝ αλλά και τη ΣΤΑΣΥ. Ειδική αναφορά έγινε στην περίπτωση της διεύθυνση ασφαλείας της ΣΤΑΣΥ, η οποία το χρησιμοποιεί εδώ και 2 χρόνια και έχει πετύχει μείωση 60% στο χρόνο ολοκλήρωσης των διαδικασιών, αύξηση ικανοποίησης εργαζομένων λόγω μείωσης 50% στις χειροκίνητες διαδικασίες και τη δυνατότητα για πλήρη εποπτεία της απόδοσης των εργαζομένων.

Η Grapevine Digital ιδρύθηκε το 2020 από την κα Γούλου και τον Γιώργο Δρακόπουλο και έχει φθάσει να απασχολεί 25 άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 32 έτη. Η εταιρεία πέτυχε το 2022 να φθάσει στα 1,3 εκατ. ευρώ σε έσοδα και εκτιμά ότι το 2023 θα κινηθεί στα επίπεδα των 1,5 εκατ. ευρώ.

Μέχρι στιγμής, δεν έχει προχωρήσει σε κάποιο γύρο χρηματοδότησης δεδομένου ότι η ιδρυτική ομάδα μαζί με μερικούς ιδιώτες επενδυτές έχουν καλύψει τις ανάγκες σε κεφάλαια σε συνδυασμό με τη ρευστότητα που δημιουργείται από τα έσοδα που υπάρχουν. Αυτό, όμως, είναι πολύ πιθανό να αλλάξει το 2024 δεδομένου ότι το πλάνο περιλαμβάνει την επέκταση στο εξωτερικό με αγορές όπως αυτή της Λατινικής Αμερικής να παρουσιάζουν ενδιαφέρον, όπως αναφέρθηκε. Μία κίνηση που ενδεχομένως να απαιτήσει να προχωρήσει η εταιρεία σε κάποιο γύρο χρηματοδότησης.