Η Moveo.ai δείχνει στις επιχειρήσεις πως να αξιοποιήσουν το ΑΙ
Ανανεώθηκε:
Σε μία από τις πλέον εξωστρεφείς ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις εξελίσσεται η Moveo.ai, η οποία έχει αναπτύξει μία πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη (AI), προκειμένου να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες τους και να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Η εταιρεία, η οποία εξειδικεύεται στο χώρο του αποκαλούμενου conversational AI, ιδρύθηκε το 2021 από τους Πάνο και Γιώργο Καραγιάννη και τον Θάνο Παπαδημητρίου, έχει ήδη ένα εντυπωσιακό πελατολόγιο, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, με τον αριθμό των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της να ξεπερνά τους 40.
Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της χθεσινής σχετικής παρουσίασης, στους πελάτες της Moveo.ai περιλαμβάνονται εταιρείες όπως η Kaizen Gaming, η Skroutz, η Edenred, η Attica Bank, η AVIS, τα Everest, η βραζιλιάνικη Tabas, η Vitex, καθώς και οργανισμοί του δημοσίου τομέα, όπως το υπουργείο Εξωτερικών και ο ΟΑΣΑ.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι πως η πλατφόρμα της Moveo.ai αριθμεί ήδη περισσότερους από 1 εκατ. ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση σε 85 χώρες, ενώ είναι διαθέσιμη σε 21 γλώσσες. Μάλιστα, η εταιρεία έχει ήδη σημαντική παρουσία στη Νότια Αμερική και δη στη Βραζιλία όπως και στη νότια Ευρώπη, δύο εκ των περιοχών όπου σκοπεύει να δώσει έμφαση μέσα στους επόμενους μήνες όπως τόνισαν τα στελέχη της. Η εταιρεία έχει ολοκληρώσει μεν έναν πρώτο γύρο χρηματοδότησης αλλά σκοπεύει να προχωρήσει σε έναν νέο γύρο προκειμένου να προχωρήσει ταχύτερα στη διεθνή επέκταση της αλλά και στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της, το οποίο φθάνει ήδη στα 23 άτομα.
Η πλατφόρμα της Moveo.ai αξιοποιεί τεχνολογίες μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και αλγορίθμους επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (nature language processing) και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν, να αναπτύσσουν και να διαχειρίζονται τους δικούς τους εικονικούς ΑΙ βοηθούς, χωρίς να χρειάζεται να γράφουν κώδικα. Πρόκειται για μία πλατφόρμα Software as a Service (SaaS) και όπως τόνισαν επανειλημμένως τα στελέχη της είναι πως δεν δημιουργεί «παραδοσιακό» chatbot, αλλά έναν πολύ πιο φυσικό τρόπο επικοινωνίας.
Αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Moveo.ai, κάθε επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει έναν ΑΙ εικονικό βοηθό μέσα σε λίγες μέρες, χρησιμοποιώντας προηγούμενες συνομιλίες, το περιεχόμενο ιστοσελίδων ή εγγράφων, FAQs, ή ακόμη και σύντομες περιγραφές διαδικασιών. Η σχεδίαση, ανάπτυξη και διαχείριση γίνεται μέσα από μία εύκολη στη χρήση πλατφόρμα, χωρίς να χρειάζεται τεχνικές γνώσεις (no-code).
Ο εικονικός βοηθός ενσωματώνεται πλήρως στο σύστημα κάθε εταιρείας, τόσο στα backend συστήματα, όσο και στα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιεί (WhatsΑpp, Instagram, Facebook, Viber κ.ά), ενώ, χάρη στην πολύ ισχυρή κατανόηση της φυσικής γλώσσας, χειρίζεται ορθογραφικά και συντακτικά λάθη σε 21 γλώσσες.
Επιπλέον, ο εικονικός βοηθός μαθαίνει διαρκώς και αυτοβελτιώνεται, χρησιμοποιώντας αλγορίθμους μηχανικής εκμάθησης και μπορεί να αντιλαμβάνεται όσα δεν γνωρίζει, να τα κατηγοριοποιεί και να ζητάει να τον εκπαιδεύσει ο χρήστης του, ώστε να μπορεί να δίνει τις σωστές απαντήσεις κάθε φορά.