ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Οι δέκα πιο παράλογες απαιτήσεις πελατών ξενοδοχείων για το 2024 - Τι ξεχνάνε

Οι δέκα πιο παράλογες απαιτήσεις πελατών ξενοδοχείων για το 2024 - Τι ξεχνάνε

Δύο από τις παραγγελίες φαγητού που έγιναν σε υπηρεσίες δωματίου ξενοδοχείων το 2024, αφορούσαν δύο κιλά μπανάνες και ένα καμμένο τοστ

Cory Bjork/Unsplash

Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν την υπηρεσία δωματίου σε ένα ξενοδοχείο για να παραγγείλουν ένα μπέργκερ, ενώ αν ξεχάσουν κάτι φεύγοντας θα είναι πιθανότατα ο φορτιστής του κινητού. Υπάρχουν, ωστόσο, ανάμεσά μας κάποιοι που παραγγέλνουν δύο κιλά μπανάνες και φεύγοντας αφήνουν πίσω την... κατοικίδια σαύρα τους.

Η ιστοσελίδα Hotels.com ζήτησε από 400 συνεργάτες της σε ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο να αναφέρουν τα πιο περίεργα ή πιο ακραία αιτήματα στην υπηρεσία δωματίου από πελάτες τους.

Κάποια από τα αιτήματα ήταν φυσιολογικά, αλλά η ποσότητα ή ο τρόπος με τον οποίο θα έπρεπε να παραδοθεί το φαγητό ήταν το ακριβώς αντίθετο, αναφέρει το Forbes.

Σε ένα ξενοδοχείο ζητήθηκε να παραδοθούν δύο κιλά μπανάνες μέσω της υπηρεσίας δωματίου και σε ένα άλλο ζητήθηκε καμένο τοστ. Ένας πελάτης ζήτησε να του γεμίσουν μια μπανιέρα με νερό Evian για να κάνει μπάνιο το παιδί του και ένας άλλος ήθελε φρέσκο κατσικίσιο γάλα, απευθείας από την κατσίκα. Ένα άλλο αίτημα, αφορούσε ένα χοτ ντογκ φτιαγμένο από χαβιάρι. Ζήτηση είχαν και τα προσαρμοσμένα μενού για κατοικίδια – χωρίς γλουτένη, χωρίς λακτόζη κλπ – ενώ ένας πελάτης που ήθελε να βεβαιωθεί ότι η παραγγελία του είχε ληφθεί, ζήτησε να έρθει κάποιος από την υπηρεσία δωματίου και να του κάνει high five…

Τα ξενοδοχεία προσαρμόζονται

Ορισμένα ξενοδοχεία έχουν καθιερώσει επιπλέον λειτουργίες στην υπηρεσία δωματίου, που εξυπηρετούν πιο ασυνήθιστα αιτήματα. Το Milestone Hotel στο Λονδίνο μπορεί να σας παραγγείλει ένα τρίο εγχόρδων ή έναν σολίστ άρπας από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου αν μένετε σε μια από τις σουίτες του, ενώ στο Park Lane Hotel στη Νέα Υόρκη, το πλήκτρο 5 στο τηλέφωνο του δωματίου σας ανοίγει την απευθείας γραμμή για παραγγελία χαβιαριού.

The-Milestone-Hotel-events.jpg

Το Milestone Hotel στο Λονδίνο μπορεί να στείλει στο δωμάτιό σας μουσικούς από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου

The Red Carnation Hotel Collection

Στο W στην Οσάκα της Ιαπωνίας, υπάρχει η υπηρεσία «οτιδήποτε/όποτε» για να ζητήσετε ό,τι σας έρθει στο μυαλό. Και το Sentinel Hotel στο Πόρτλαντ προσφέρει μια υπηρεσία Very Important Pets, η οποία περιλαμβάνει κορυφαίους κομμωτές και βελονιστές για στρεσαρισμένα κατοικίδια. Είναι γεγονός ότι οι υπηρεσίες περιποίησης κατοικίδιων ζώων έχουν ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση σε όλα τα ξενοδοχεία παγκοσμίως.

Η υπηρεσία δωματίου των ξενοδοχείων έχει αλλάξει μετά την πανδημία, σημειώνεται στην έκθεση Hotel Insights του Hotels.com. Τα ξενοδοχεία υποφέρουν από έλλειψη εργατικού δυναμικού και η 24ωρη υπηρεσία δωματίου είναι πλέον σπάνια, καθώς κανείς δεν θέλει να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια. Υπάρχει επίσης έντονος ανταγωνισμός από τις πλατφόρμες delivery, τις οποίες οι πελάτες προτιμούν για λόγους οικονομίας.

Η περσινή λίστα

Πριν από ένα χρόνο, στην πρώτη σχετική έκθεσή του, το Hotels.com είχε δημοσιεύσει την ακόλουθη λίστα με τις 10 πιο περίεργες παραγγελίες που είχαν λάβει τα ξενοδοχεία (η φετινή έκθεση δεν περιλάμβανε αριθμημένη λίστα):

  1. Νερό διαίτης
  2. Λιωμένο παγωτό
  3. Blowfish (ψάρι που φουσκώνει, της οικογένειας Τετραοδοντίδες)
  4. Βρασμένο εμφιαλωμένο νερό
  5. Μαγείρεμα ψαριού που έφερε μαζί του ο επισκέπτης
  6. Ποπ κορν από στρείδια
  7. Ομελέτα χωρίς ασπράδια αυγών
  8. Μπολ με ρύζι για σκύλο
  9. Βίσονας
  10. Σακσούκα (ανατολίτικο πιάτο με αυγά) χωρίς αυγά

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι, παρά τα περίεργα κατά καιρούς αιτήματα, το νούμερο ένα ζητούμενο από την υπηρεσία δωματίου ήταν το μπέργκερ, τόσο στις ΗΠΑ (όπου αφορούσε σχεδόν τις μισές παραγγελίες) όσο και παγκοσμίως.

Τι ξεχνάνε φεύγοντας από το δωμάτιο

Η έκθεση απαρίθμησε επίσης τα πράγματα που αφήνουν πιο συχνά πίσω τους οι ταξιδιώτες σε ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.

Όπως είναι αναμενόμενο, πολλές φορές πρόκειται για φορτιστές τηλεφώνων, αντάπτορες, βρώμικα ρούχα και είδη προσωπικής υγιεινής. Ανησυχητικό θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι το 10% των ξενοδοχείων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι είχαν βρει οδοντοστοιχίες επισκεπτών.

Υπήρχαν επίσης πιο ακριβά αντικείμενα που άφησαν πίσω τους, όπως δαχτυλίδια αρραβώνων, μια τσάντα Birkin, πολυτελή ρολόγια και κάποια εντελώς παράξενα: ένα δόντι, γύψος ποδιού, μια κατοικίδια σαύρα και ένα επίσης κατοικίδιο κοτοπουλάκι (και τα δύο επανενώθηκαν με τους ιδιοκτήτες τους).