STYLE

Όσκαρ 2019: Δώρα 100.000 ευρώ -και ένα ταξίδι στη Χαλκιδική- για τους υποψήφιους

Όσκαρ 2019: Δώρα 100.000 ευρώ -και ένα ταξίδι στη Χαλκιδική- για τους υποψήφιους
Chris Pizzello/Invision/AP

Από ταξίδια στον Αμαζόνιο και τη Χαλικιδική ως οδοντόκρεμες περιλαμβάνει το πακέτο δώρων που προσφέρεται σε κάθε διεκδικητή των βραβείων Όσκαρ τη μεγάλη βραδιά της απονομής. 

Η γνωστή φράση «όλοι είναι νικητές, το σημαντικό είναι η συμμετοχή» μπορεί να μην ισχύει πάντα, είναι όμως γεγονός για τα κινηματογραφικά βραβεία Όσκαρ. Τουλάχιστον για τις βασικές κατηγορίες τους, καθώς πάνω από 20 υποψήφιοι θα φύγουν από την αίθουσα φορτωμένοι με διάφορα δώρα, είτε πάρουν το χρυσό αγαλματίδιο είτε όχι. Τις τελευταίες 17 διοργανώσεις των πιο διάσημων κινηματογραφικών βραβείων, μία εταιρεία μάρκετινγκ του Λος Άντζελες έχει εξασφαλίσει την άδεια να προσφέρει στους 25 διεκδικητές των πιο σημαντικών βραβείων -ιδίως στους ηθοποιούς και σκηνοθέτες- ένα πακέτο με δώρα, γεμάτο με προϊόντα και προσφορές κάθε είδους.

4188062

Και διακοπές στη Χαλκιδική περιλαμβάνει το πακέτο (Eurokinissi)

Φέτος, όπως λέει το περιοδικό Forbes, η διάσημη τσάντα θα περιλαμβάνει περίπου 100 δώρα αξίας 100.000 δολαρίων (88.000 ευρώ). Σύμφωνα με το ίδιο περιοδικό, που κατόρθωσε να «αποκρυπτογραφήσει» 53 από τα δώρα που θα μοιραστούν στους διεκδικητές, αυτά περιλαμβάνουν από απλά καθημερινά αντικείμενα έως εμπειρίες πολυτελείας. Το πιο πολύτιμο είναι ένα ταξίδι αξίας μεταξύ 15-20.000 δολαρίων, όπου οι διάσημοι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις προορισμούς: Ισλανδία, Νησιά Γκαλαπάγος, Αμαζόνιο, ή ένα πακέτο για την Κόστα Ρίκα και τον Παναμά. Η εκδρομή στην Αμαζονία θα περιλαμβάνει και μία κρουαζιέρα για παρατήρηση σπάνιων πουλιών, πιθήκων και χελωνών. Αυτό της Ισλανδίας θα περιλαμβάνει επίσης κρουαζιέρα σε διάφορα νησιά και τους διάσημους γκρεμούς της νήσου, αλλά κι επίσκεψη στην πρωτεύουσα Ρέικιαβικ.

Αλλά αυτά δεν είναι τα μόνα ταξίδια που περιλαμβάνονται στο πακέτο: μεταξύ άλλων η προσφορά περιλαμβάνει και την Ελλάδα, καθώς οι καλλιτέχνες θα έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενηθούν μία εβδομάδα σε υπερπολυτελείς βίλες στη Χαλκιδική. Οι διάσημοι που θα λάβουν το πακέτο -και φυσικά δεν πρόκειται να ανακοινωθούν τα ονόματά τους, όμως κανείς μπορεί να μαντεύσει ποιοι είναι, καθώς φέτος οι κύριοι και πιο προβεβλημένοι υποψήφιοι είναι οι Λέιντι Γκάγκα, Μπράντλεϊ Κούπερ, Κρίστιαν Μπέιλ, Έιμι Άνταμς, Ράμι Μάλεκ, Γκλεν Κλόουζ, Έμμα Στόουν και Βίγκο Μόρτενσεν, θα έχουν επίσης τη δυνατότητα «να παρακολουθήσουν ιδιαίτερες συνεδρίες θεραπείας από φοβίες» από μία ειδική επιστήμονα.

Επιπλέον, κερδίζουν μία ετήσια συνδρομή στην κλειστή ιδιωτική λέσχη κοινωνικής συναναστροφής και γνωριμιών ΜΟΤΑ στο Λος Άντζελες, στα αποκλειστικά μέλη του οποίου επιτρέπεται η χρήση κάνναβης, που από το περασμένο έτος είναι νόμιμη στην Πολιτεία της Καλιφόρνιας. Επίσης θα έχουν τη δυνατότητα προσωπικού προγράμματος εξάσκησης από έναν διάσημο γυμναστή της Πόλης των Αγγέλων.

Τα δώρα περιλαμβάνουν ένα μπουκάλι γαλλικό αψέντι, μία προσωπογραφία τους σε κρύσταλλο, ένα πρόγευμα στο Λος Κάβος του Μεξικού, διάφορα προϊόντα ομορφιάς, όπως μάσκαρα, πολυτελή σαμπουάν, πιστολάκι μαλλιών, ή ένα προσωπικό άρωμα, αρωματικά κεριά, ένα μπρασελέ από λάπις λάζουλι, τρίμηνη συνδρομή στην The Wall Street Journal και μία αθόρυβη αντλία γάλακτος στήθους.

Τα πιο «συνηθισμένα» δώρα που περιλαμβάνονται στο πακέτο είναι μία οδοντόκρεμα κι ένα στοματικό διάλυμα, ένα πακέτο με άλατα μπάνιου και ακόμη ένα με ψεύτικες βλεφαρίδες, μία εξάδα με λεμονάδες, μπλουζάκια και φανέλες, σοκολατάκια χωρίς λακτόζη και γλουτένη, στυλό, μπισκότα και μία βούρτσα μπάνιου σε μορφή emoji και φωσφορίζουσα στο σκοτάδι.

«Κάνουμε αυτά τα δώρα για τον ίδιο λόγο που πληρώνονται εκείνοι 20 εκατ. δολάρια για κάθε ταινία: γιατί η προσωπική τους ταυτότητα έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία», εξηγούν οι υπεύθυνοι της εταιρείας που έχει αναλάβει το πακέτο. Έτσι, όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι της ίδιας εταιρείας, «ο κόσμος συνηθίζει να αντιμετωπίζει περισσότερο με ζήλια τα δώρα που κάνουμε στους καλλιτέχνες παρά με εκτίμηση», υπογραμμίζοντας πως «οι εταιρείες πρέπει να κάνουν το δικό τους μάρκετινγκ και διαφήμιση για να παραμείνουν μέσα στο παιγνίδι της αγοράς: όσο περισσότερη επιτυχία έχουν αυτές οι προσφορές, τόσα περισσότερα κέρδη θα έχουν και έτσι θα είναι διατεθειμένες να προσφέρουν περισσότερα σε φιλανθρωπικά προγράμματα, μέσω της εταιρικής ευθύνης. Είναι μία κατάσταση στην οποία κερδίζουν όλοι».