ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

H «Barbie» ξεπέρασε τον «Σκοτεινό Ιππότη» και έγινε η πιο εμπορική ταινία της Warner Bros. στις ΗΠΑ

H «Barbie» ξεπέρασε τον «Σκοτεινό Ιππότη» και έγινε η πιο εμπορική ταινία της Warner Bros. στις ΗΠΑ
Η Μάργκοτ Ρόμπι στην ταινία «Barbie» και ο Κρίστιαν Μπέιλ στον «Σκοτεινό Ιππότη» WARNER BROS. PICTURES

Η κινηματογραφική «Barbie», η οποία έχει σπάσει πολλά ρεκόρ εισπράξεων από την πρεμιέρα της στις 21 Ιουλίου, μόλις έσπασε ένα ακόμη.

Η ταινία που σκηνοθέτησε η Γκρέτα Γκέργουικ για την εμβληματική κούκλα της Mattel, είναι πλέον η πιο κερδοφόρα κυκλοφορία της Warner Bros. στις Ηνωμένες Πολιτείες ξεπερνώντας τον προηγούμενο κάτοχο του τίτλου, τον «Σκοτεινό Ιππότη» του 2008. Μέχρι την περασμένη Τρίτη, η «Barbie» είχε αποφέρει 537,4 εκατομμύρια δολάρια στο αμερικανικό box office, αφήνοντας πίσω την ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν για τον Μπάτμαν, που είχε συγκεντρώσει 536 εκατομμύρια δολάρια.

Η «Barbie» επίσης έχει ξεπεράσει τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις παγκοσμίως, χαρίζοντας στην Γκρέτα Γκέργουικ τον τίτλο της γυναίκας σκηνοθέτη με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία.

Μέρος της επιτυχίας της μπορεί να αποδοθεί στο φαινόμενο της ποπ κουλτούρας που ονομάστηκε «Barbenheimer», ο συνδυασμός της «Barbie» με το τρίωρο βιογραφικό έπος «Oppenheimer» του Κρίστοφερ Νόλαν, που έφερε πολύ κόσμο στις αίθουσες για να δουν και τις δύο ταινίες διαδοχικά.

Η «Barbie» παραμένει επίσης σε καλό δρόμο για να ξεπεράσει την πιο εμπορική ταινία του 2023 μέχρι τώρα, την «The Super Mario Bros. Movie» της Universal Pictures, η οποία έχει αποφέρει 574,2 εκατομμύρια δολάρια στο αμερικανικό box office από τις 5 Απριλίου που κυκλοφόρησε.