ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

H «Barbie» ξεπέρασε τον «Σκοτεινό Ιππότη» και έγινε η πιο εμπορική ταινία της Warner Bros. στις ΗΠΑ

H «Barbie» ξεπέρασε τον «Σκοτεινό Ιππότη» και έγινε η πιο εμπορική ταινία της Warner Bros. στις ΗΠΑ
Η Μάργκοτ Ρόμπι στην ταινία «Barbie» και ο Κρίστιαν Μπέιλ στον «Σκοτεινό Ιππότη» WARNER BROS. PICTURES

Η κινηματογραφική «Barbie», η οποία έχει σπάσει πολλά ρεκόρ εισπράξεων από την πρεμιέρα της στις 21 Ιουλίου, μόλις έσπασε ένα ακόμη.

Η ταινία που σκηνοθέτησε η Γκρέτα Γκέργουικ για την εμβληματική κούκλα της Mattel, είναι πλέον η πιο κερδοφόρα κυκλοφορία της Warner Bros. στις Ηνωμένες Πολιτείες ξεπερνώντας τον προηγούμενο κάτοχο του τίτλου, τον «Σκοτεινό Ιππότη» του 2008. Μέχρι την περασμένη Τρίτη, η «Barbie» είχε αποφέρει 537,4 εκατομμύρια δολάρια στο αμερικανικό box office, αφήνοντας πίσω την ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν για τον Μπάτμαν, που είχε συγκεντρώσει 536 εκατομμύρια δολάρια.

Η «Barbie» επίσης έχει ξεπεράσει τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις παγκοσμίως, χαρίζοντας στην Γκρέτα Γκέργουικ τον τίτλο της γυναίκας σκηνοθέτη με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία.

Barbie | Main Trailer

Μέρος της επιτυχίας της μπορεί να αποδοθεί στο φαινόμενο της ποπ κουλτούρας που ονομάστηκε «Barbenheimer», ο συνδυασμός της «Barbie» με το τρίωρο βιογραφικό έπος «Oppenheimer» του Κρίστοφερ Νόλαν, που έφερε πολύ κόσμο στις αίθουσες για να δουν και τις δύο ταινίες διαδοχικά.

Η «Barbie» παραμένει επίσης σε καλό δρόμο για να ξεπεράσει την πιο εμπορική ταινία του 2023 μέχρι τώρα, την «The Super Mario Bros. Movie» της Universal Pictures, η οποία έχει αποφέρει 574,2 εκατομμύρια δολάρια στο αμερικανικό box office από τις 5 Απριλίου που κυκλοφόρησε.