Οι ταινίες της εβδομάδας 21/10 - 27/10 (trailers)
Ανανεώθηκε:
Η κινηματογραφική εβδομάδα που ξεκινάει δεν έχει μπλοκμπάστερ, όμως έχει τέσσερις πολύ ενδιαφέρουσες σινεφίλ ταινίες και μερικά διασκεδάστικά φιλμ για όλη την οικογένεια.
Δεν Υπάρχει Κακό (There Is No Evil), Μοχάμαντ Ρασούλοφ
Το 24ωρο ενός μεσήλικα άντρα με την οικογένειά του μέχρι να ξαναπιάσει δουλειά. Η κρίσιμη νύχτα ενός αποφασισμένου στρατιώτη. Η τριήμερη άδεια ενός άλλου για να επισκεφθεί την αρραβωνιστικιά του που έχει γενέθλια. Η εβδομάδα ενός αγρότη/γιατρού της επαρχίας, όταν τον επισκέπτεται η ανηψιά του από τη Γερμανία. Τέσσερις άντρες, τέσσερις ιστορίες χωρισμένες με σαφή κεφάλαια, συνθέτουν την εικόνα της άκαμπτης πολιτικής πραγματικότητας του σύγχρονου Ιράν και κάνουν ένα καυστικό σχόλιο για το σύστημα.
Χρυσή Αρκτος στο Φεστιβάλ Βερολίνου.
Ανάμνηση (Memoria), Απιτσατπόνγκ Βιρασετακούν
Mια Σκοτσέζα που καλλιεργεί ορχιδέες ταξιδεύει στην Κολομβία για να επισκεφθεί την άρρωστη αδελφή της. Κάθε βράδυ, ο ύπνος της διακόπτεται από όλο και πιο δυνατούς, επαναλαμβανόμενους θορύβους και οράματα που μοιάζουν να θέτουν την ταυτότητά της υπό αμφισβήτηση.
Βραβείο Κριτικής στο 74ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών. Πρόταση της Κολομβίας για Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας.
Κβο Βάντις, Άιντα; (Quo Vadis, Aida?), Τζασμίλα Ζμπάνιτς
Βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, η ταινία διαδραματίζεται το καλοκαίρι του 1995, κατά τη διάρκεια της πολιορκίας της Σρεμπρένιτσα στη Βοσνία από τον στρατό της Σερβίας. Η Άιντα εργάζεται ως διερμηνέας για τις δυνάμεις των Ηνωμένων Εθνών που βρίσκονται στην περιοχή για τη διατήρηση της ειρήνης. Καθώς ο κλοιός πολιορκίας της πόλης σφίγγει, η Άιντα θα πρέπει να πάρει αποφάσεις ζωής και θανάτου για τον εαυτό της και την οικογένειά της. Καθόλου τυχαία ο τίτλος παραπέμπει στο περίφημο δίλημμα του Απόστολου Πέτρου όταν εγκατέλειπε τη Ρώμη κατά τη διάρκεια των χριστιανικών διωγμών.
Επίσημη συμμετοχή στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα του Φεστιβάλ Βενετίας και συμμετοχή στο Φεστιβάλ του Τορόντο. Υποψήφια για Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας καθώς και για BAFTA Σκηνοθεσίας και Ξενόγλωσσης Ταινίας. Βραβείο Κοινού και το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Les Arcs, καθώς και το Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ του Ρότερνταμ.
Γκαγκάριν (Gagarine), Φανί Λιατάρ, Ζερεμί Τρουλ
Ο νεαρός Γιούρι είναι αποφασισμένος να κάνει τα αδύνατα δυνατά προκειμένου να αποτρέψει την κατεδάφιση του σπιτιού του, που βρίσκεται μέσα σε ένα συγκρότημα εργατικών κατοικιών που έχει το όνομα του διάσημου Σοβιετικού κοσμοναύτη Γιούρι Γκαγκάριν.
Επίσημη επιλογή Φεστιβάλ Καννών 2020.
Ο Ρον Χάλασε (Ron's Gone Wrong) των Ζαν-Φιλίπ Βάιν, Σάρα Σμιθ
Οι ξεκαρδιστικές δυσλειτουργίες του Ρον, στην εποχή των social media, μπλέκουν τον Μπάρνεϊ και τον Ρον σε ένα γεμάτο δράση ταξίδι μέσα από το οποίο το αγόρι και το ρομπότ του, μαθαίνουν να ζουν και να απολαμβάνουν το υπέροχο χάος της αληθινής τους φιλίας.
Η ταινία θα προβάλλεται μεταγλωττισμένη στα ελληνικά.
Μόνη με τα Όνειρά της (Alone with Her Dreams) του Πάολο Λικάτα
Τέλη της δεκαετίας του 1960 και η 11χρονη Λουτσία μένει πίσω με τη γιαγιά της, Μαρία, ενώ οι γονείς της μεταναστεύουν στη Γαλλία για να βρουν δουλειά. Η Λουτσία προσπαθεί να βρει τον ρόλο της ανάμεσα στους κατοίκους του παραδοσιακού όσο και ειδυλλιακού χωριού στη Σικελία, υπό την άγρυπνη καθοδήγηση της αυστηρής γιαγιάς της. Καθώς η Λουτσία οδηγείται στο να αποχαιρετίσει την ανήλικη ζωή, η παιδική της αθωότητα χάνεται υπό το βάρος ενός αποτρόπαιου οικογενειακού μυστικού, για το οποίο η νεαρή κοπέλα θα πληρώσει βαρύ τίμημα.
Venom 2 (Venom: Let there be Carnage), Άντι Σέρκις
Ο Εντι Μπροκ αποπειράται να ξαναγεννήσει την καριέρα του με το να πάρει συνέντευξη από τον κατά συρροήν δολοφόνο Κλέτους Κάσαντι, ο οποίος γίνεται ξενιστής για τον Κάρναζ και καταφέρνει να το σκάσει από τη φυλακή.
Minamata, Άντριου Λέβιτας
O Τζόνι Ντεπ υποδύεται τον πολεμικό φωτογράφο Γιουτζίν Σμιθ. Με τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο να έχει τελειώσει και οι φωτογραφίες του από τα μέτωπα των μαχών του Ειρηνικού να έχουν καθορίσει την εικόνα που είχε το αμερικάνικο κοινό για τον πόλεμο, ο Σμιθ έχει αποτραβηχτεί από την ενεργό δράση και την κοινωνία. Μέχρι την στιγμή που ένας φίλος του, του προτείνει να φωτογραφίσει για λογαριασμό του περιοδικού Life της επιπτώσεις στους κατοικους τις επιπτώσεις της σταθερής δηλητηρίασης των νερών από τα απόβλητα ενός χημικού εργοστασίου στην Μιναμάτα της Ιαπωνίας. Ο Γιουτζίν Σμίθ έζησε δύο χρόνια στην Μιναμάτα και οι φωτογραφίες που τράβηξε εκεί (με πιο διάσημη την «Tomoko Uemura in Her Bath») έφεραν την προσοχή της παγκόσμιας κοινότητας στην κατάσταση της πόλης και τις τραγικές επιπτώσεις της «ασθένειας της Μιναμάτα», του νευρολογικού συνδρόμου που οφείλεται στα τοξικά απόβλητα του εργοστασίου. Στην διάρκεια εκείνης της φωτογραφικής αποστολης ο Σμιθ έγινε στόχος μιας επίθεσης από εργαζόμενους του εργοστασίου που παρ΄ολίγον να του στοιχίσει την ζωή και η οποία του στέρησε ένα μεγάλο μέρος της όρασής του από το ένα μάτι.