ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Jessica Alba: μητέρα για τρίτη φορά με τη νέα χρονιά (vid)

Jessica Alba: μητέρα για τρίτη φορά με τη νέα χρονιά (vid)
Facebook/JessicaAlba

Η νέα χρονιά έφερε στη Τζέσικα Άλμπα το καλύτερο δώρο. Η ηθοποιός και επιχειρηματίας και ο παραγωγός σύζυγός της ανακοίνωσαν με μεγάλη χαρά τον ερχομό του τρίτου παιδιού τους την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στo Instagram.

Η ανακοίνωση της εγκυμοσύνης της έγινε το καλοκαίρι με τη βοήθεια από τις κόρες της, επίσης με ανάρτηση στο Instagram. Από τη στιγμή της γλυκιάς ανακοίνωσης και μετά έγινε η βασίλισσα του στυλ για εγκυμονούσες μητέρες, σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης.

"Ο Cash Warren κι εγώ θα μεγαλώσουμε και επισήμως σε αριθμό" γράφει στη λεζάντα με την οποία συνοδεύει το βίντεο και δηλώνει ευλογημένη. Στο clip οι Honor (9) και η Haven (5,5 ετών) κρατούν μπαλόνια με αριθμούς, 1 και 2. Για την ίδια κράτησε το μπαλόνι με τον αριθμό 3.

https://www.instagram.com/p/p

Η γνωστή ηθοποιός είναι παντρεμένη με τον Κες Γουόρεν από το 2008 και είχε από την αρχή δηλώσει ότι λόγω της δύσκολης παιδικής ηλικίας της, επιθυμία της είναι να έχει μια μεγάλη και υγιή οικογένεια.

Η Τζέσικα Άλμπα μοιράστηκε τη χαρά της με τους θαυμαστές της, αναρτώντας φωτογραφία του νεογέννητου γιου της στο Instagram.

https://www.instagram.com/p/Bdav333hYTz

Η τιμιότητα της αμφισβητείται

Η 36χρονη ηθοποιός και business woman ίδρυσε το 2012 την εταιρία "Honest Company" και φιγούραρε στο εξώφυλλο του Forbes. Σύμφωνα με την ίδια η εταιρία της πουλάει βιοδιασπώμενες πάνες και οικολογικά αξεσουάρ για μωρά. Μέσα σε ένα χρόνο η αξία της εταιρίας εκτινάχθηκε στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια αναδεικνύοντας την Άλμπα σε μία από τις πιο πλούσιες αυτοδημιούργητες επιχειρηματίες των ΗΠΑ. Ωστόσο πρόσφατες καταγγελίες για ψευδείς ετικέτες στα προϊόντα της εταιρίας της ζημίωσαν τη φήμη της ηθοποιού.

Αγοραστές κατήγγειλαν πώς τα αφρόλουτρα, η παιδική οδοντόκρεμα, τα καθαριστικά δαπέδων, τα απορρυπαντικά ρούχων, τα σαπούνια και άλλα αντικείμενα περιείχαν συνθετικά και τοξικά συστατικά, παρά τις ταμπέλες που διαβεβαίωναν το αντίθετο. Η εταιρία συμφώνησε επίσης να αλλάξει το όχι και τόσο αθώο branding των προϊόντων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Fortune η εταιρία θα αποζημιώσει τους πελάτες με περισσότερα από 7,35 εκατ. δολάρια.

https://www.instagram.com/p/BaaNu1JBeKf