ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Ο George Holz ήταν εκεί όταν η Αντζελίνα Τζολί τράβηξε μαχαίρι

Ο George Holz ήταν εκεί όταν η Αντζελίνα Τζολί τράβηξε μαχαίρι

Ο μυστακοφόρος κος. Holz δεν εγκρίνει τη σχέση των φωτογράφων με τους διάσημους, σήμερα.

Δεν του αρέσει το υπερβολικό φτιασίδωμα, η πλαστικότητα του Photoshop, η μελετημένη, προβαρισμένη άπειρες φορές, πόζα. Τον απωθεί η προεργασία πριν από τη λήψη γιατί αυτός ο Αμερικανός αναζητάει την αυθεντικότητα.

Αυτό ισχυρίστηκε στο Vanity Fair λίγους μήνες πριν, σε μία μικρή σε έκταση συνέντευξη για να προωθήσει τη μονογραφία του, Holz: Hollywood. Στον τόμο των 300 σελίδων που καθυστέρησε να εκδοθεί μια ολόκληρη πενταετία, ο Holz επιμελείται τη φωτογραφική έκθεση διασημοτήτων σε στιγμές (που εκείνος κρίνει ως) “αυθόρμητες”.

Ο Brad Pitt ψαρεύει στο ποτάμι, χρόνια πριν γίνει ο σύντροφος της Angelina Jolie. Εκείνη μπροστά από το φακό του Holz προτίμησε να χτίσει το προφίλ μιας ενζενί που ήθελε να τεμαχίσει τη ματαιοδοξία της σόουμπιζ. Ήταν 1998 όταν η πρέσβειρα καλής θελήσεως του ΟΗΕ έπιασε ένα μαχαίρι κουζίνας για να φωτογραφηθεί, χρόνια πριν η Συρία μπει στην ατζέντα της.

Γεννημένος στη Μυστική Πόλη του Tennessee, το Oak Ridge, ο George Holz είχε την τύχη να μάθει την τέχνη του δίπλα στον τολμηρό μαέστρο της παγωμένης εικόνας, τον Helmut Newton. Οι δουλειές του εκτυπώθηκαν σε κάθε έκδοση που φέρει λογότυπο βαρύ και λαμπερό (Interview, Rolling Stone, Harper’s Bazaar) ενώ ο George Holz επιμένει.

Εδώ και 30 χρόνια, το δικό του Χόλιγουντ είναι πιο ειλικρινές από το Χόλιγουντ των άλλων.