Πιο φτωχή η αντρική μόδα: Τίτλοι τέλους για τη L’Uomo Vogue
H Condé Nast Italia ανακοίνωσε ότι προχωράει σε αναστολή της έκδοσης του αντρικού περιοδικού μόδας L’Uomo Vogue αλλά και των θεματικών εκδόσεων Vogue Bambini, Vogue Sposa και Vogue Gioiello.
Η εταιρία θα συνεχίσει να εκδίδει τη Vogue Italia, το περιοδικό μόδας που έκανε re-launch μόλις τον προηγούμενο μήνα με τον νέο διευθυντή Emanuele Farneti να έχει αντικαταστήσει τη σπουδαία Franca Sozzani που πέθανε απροσδόκητα κάποιους μήνες πριν.
"Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει κανείς σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές για τη βιομηχανία είναι να είσαι διστακτικός. Το όραμα μας είναι απλό. Θα επενδύσουμε επιλεκτικά σε κορυφαία brands και στην ψηφιακή τεχνολογία και ανάπτυξη. Αυτό προϋποθέτει να πάρουμε κάποιες σκληρές μεν, αναγκαίες δε αποφάσεις" είπε σε ανακοίνωση του το στέλεχος της Condé Nast Italia, Fedele Usai.
Η αναστολή της έκδοσης του περιοδικού θα κοστίσει τη δουλειά σε πολλούς, αν και ο ακριβής αριθμός δεν δόθηκε στη δημοσιότητα. Σύμφωνα με το WWD όσοι απολύονται θα πάρουν αποζημίωση 40 μισθούς.
Στο "οπλοστάσιο" της Condé Nast Italia παραμένουν τα περιοδικά GQ, Glamour, Vanity Fair, Condé Nast Traveller, Architectural Digest και La Cucina Italiana.
Η απόφαση της εταιρίας έρχεται μετά την δημοσιοποίηση των κερδών της για το 2016 που αυξήθηκαν κατά 3 εκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με το 2015.
Η πρώτη έκδοση της L’Uomo Vogue ήταν το 1968. Από το 1975 το περιοδικό αντρικής μόδας έγινε μηνιαίο -κάτι που άλλαξε ξανά μέσα στο πέρασμα του χρόνου.
Η L’Uomo Vogue έχει φιλοξενήσει εμβληματικούς star στο εξώφυλλο της και τελευταία προσπάθησε να διεκδικήσει τους millennial με πρόσωπα όπως οι Jaden Smith και Cameron Dallas.