Οι νέες μικρές Mercedes σαν την Α-Class και την GLA, θα ξεκινούν από τα 1.200 κυβικά
Μπορεί μερικές αυτοκινητοβιομηχανίες να θεωρούν πως το downsizing, η μείωση δηλαδή του κυβισμού των κινητήρων, έδωσε ότι ήταν να δώσει από πλευράς χαμηλότερης κατανάλωσης και περιορισμένων εκπομπών ρύπων, από την άλλη όμως κάποιες άλλες βλέπουν πως υπάρχει ακόμα δυναμικό εξέλιξης.
Μεταξύ των τελευταίων και η Mercedes, η οποία εξελίσσει εντατικά, όπως έχουμε γράψει, τη νέα γενιά των προσθιοκίνητων μοντέλων της. Παράλληλα όμως εξελίσσει και μια καινούργια γενιά κινητήρων, σε συνεργασία με τον όμιλο Renault Nissan. Με το γαλλο- ιαπωνικό όμιλο υπάρχει ήδη σύμπλευση στο συγκεκριμένο τομέα, μιας και η μεν Mercedes χρησιμοποιεί στα μοντέλα της τους μικρούς diesel των 1.500 και 1.600 κυβικών, οι δε Renault και Nissan και κυρίως η Infiniti, η μάρκα πολυτελείας της τελευταίας, τον τετρακύλινδρο βενζίνης των 2.000 κυβικών της γερμανικής εταιρείας.
Ο τελευταίος, όπως και ο βασικός σήμερα των 1.600 κυβικών, θα παραμείνουν στη γκάμα, οπότε η παρουσία των καινούργιων με τον εσωτερικό κωδικό Μ282 θα αποτελέσει μια επέκτασή της προς τα κάτω, καθώς η χωρητικότητά τους θα είναι 1.200 και 1.400 κυβικά. Το βέβαιο είναι πως η Mercedes δεν θα υιοθετήσει 3κύλινδρη διάταξη, αλλά θα μείνει πιστή στους τέσσερις κυλίνδρους, ενώ και τα νέα σύνολα θα είναι turbo.
Πέρα από τις Α και B-Class, την GLA, τις CLA και CLA Shooting Brake αλλά και τα νέα μοντέλα που θα προστεθούν με πρώτο και καλύτερο το σεντάν, οι νέοι κινητήρες θα χρησιμοποιηθούν και σε αυτοκίνητα των Renault και Nissan, αντικαθιστώντας παλαιότερα σύνολα.
Οι καινούργιοι κινητήρες βενζίνης για τη νέα γενιά των προσθιοκίνητων Mercedes θα είναι 1.200 και 1.400 κυβικών και θα επεκτείνουν τη γκάμα προς τα κάτω, μιας και οι μεγαλύτεροι των 1,6 και 2,0 λίτρων που χρησιμοποιούνται σήμερα θα διατηρηθούν ως επιλογή. Πηγή: Mercedes