Το Citroen C-Aircross Concept προλογίζει το νέο C3 Picasso
Τα πολυμορφικά ποτέ δεν μεσουρανούσαν στους ευρωπαϊκούς δρόμους, πόσο μάλλον στους ελληνικούς, όμως όπως δείχνουν τα πράγματα σε λίγο, στη μορφή τουλάχιστον που τα ξέρουμε μέχρι τώρα, θα εξαφανιστούν τελείως. Κι αυτό γιατί η τάση που επικρατεί θέλει τη μετάλλαξη τους σε SUV, διατηρώντας τα πρακτικά στοιχεία της διαμόρφωσης του εσωτερικού τους.
Την παραπάνω τάση θα ακολουθήσει και ο αντικαταστάτης του μικρού MPV της Citroen, του C3 Picasso, αν κρίνουμε από τις εικόνες του C-Aircross Concept που αποκάλυψε η γαλλική εταιρεία και θα δώσει το παρόν στις αρχές Μαρτίου στην έκθεση της Γενεύης.
Το C-Aircross υιοθετεί φυσικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της μάρκας, όπως τα Airbumps, τα χαρακτηριστικά πλευρικά προστατευτικά που θα περάσουν σίγουρα και στο μοντέλο παραγωγής που αναμένεται κατά τη διάρκεια του 2017. Αυτό υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να ισχύσει και για τις πόρτες του που ανοίγουν με αντίθετη φορά, ενώ είναι μάλλον απίθανο να υιοθετηθεί και η απουσία της μεσαίας κολώνας, που στο πρωτότυπο αφενός αποτελεί στοιχείο εντυπωσιασμού και αφετέρου διευκολύνει την είσοδο στο αρκετά φουτουριστικό εσωτερικό με τη minimal σχεδίαση.
Τα μπουτόν είναι ελάχιστα, το ίδιο ισχύει και για τους διακόπτες, ενώ η όλη εικόνα προσδιορίζεται από μια μεγάλη οθόνη αφής των 12 ιντσών από την οποία θα ελέγχονται όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου. Παράλληλα υπάρχει και ένα μεγάλο HUD (Head Up Display), στο οποίο προβάλλονται αρκετά στοιχεία προκειμένου να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.
Τα μηχανικά μέρη θα προέρχονται κατά κύριο λόγο από το επίσης καινούργιο C3, δεν θα υπάρχει τετρακίνηση αλλά το γνωστό σύστημα Grip Control των crossover του ομίλου PSA, ενώ ο off road προσανατολισμός τονίζεται από τη σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τους τροχούς των 18 ιντσών. Προς την ίδια κατεύθυνση συμβάλλουν και τα τονισμένα πλευρικά προστατευτικά που αποτελούν ενιαίο σύνολο με τις προεκτάσεις των φτερών αλλά και τις ποδιές μπροστά και πίσω.
Παράλληλα και σύμφωνα με τη Citroen έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην αεροδυναμική σχεδίαση του C-Aircross Concept, με την προσθήκη εισαγωγών στο εμπρός μέρος και ενός μεγάλου διαχύτη στο πίσω.
Στο εσωτερικό του C-Aircross Concept δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, από την οποία ελέγχονται σχεδόν τα πάντα. Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν ελάχιστα μπουτόν και διακόπτες. Πηγή: Citroen