ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Ford Ranger, το πιο δημοφιλές «αγροτικό», έγινε plug-in υβριδικό

Το Ford Ranger, το πιο δημοφιλές «αγροτικό», έγινε plug-in υβριδικό

Η Ford παρουσίασε στην έκθεση επαγγελματικών οχημάτων που έγινε στο Ανόβερο της Γερμανίας μια καινούργια έκδοση του Ranger. Tου πιο δημοφιλούς pick-up στην Ευρώπη που πλέον μπήκε για τα καλά στην εποχή του εξηλεκτρισμού.

Το Ranger PHEV λοιπόν έχει ένα σύστημα κίνησης που αποτελείται από τον κινητήρας βενζίνης 2.3 EcoBoost της Ford, έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία 11,8 KWh. H συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 279 ίππους και τα 690 Nm -η ροπή είναι η μεγαλύτερη στη γκάμα του Ranger- και η ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει και τα 45 χιλιόμετρα.

FORD_2024_RANGER_PHEV_13.jpg

Παράλληλα υπάρχουν και πέντε προγράμματα λειτουργίας αναφορικά με τη χρήση της ενέργειας της μπαταρίας (Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge).

Ενδιαφέρον είναι πως παρά το επιπλέον βάρος της μπαταρίας το ωφέλιμο φορτίο είναι 1 τόνος, ενώ το βάρος ρυμούλκησης φτάνει τους 3,5 τόνους.

FORD_2024_RANGER_PHEV_12.jpg

Από εκεί και πέρα υπάρχει σύστημα τετρακίνησης e-4WD και με κοντές σχέσεις, καθώς και πίσω μπλοκέ διαφορικό, ενώ η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί εκ νέου με στόχο τη βελτίωση της άνεσης.

FORD_2024_RANGER_PHEV_01.jpg

Σημαντική, τόσο για επαγγελματική χρήση όσο για χρήση ως οχήματος ελευθέρου χρόνου, είναι η τεχνολογία Pro Power Onboard. Η οποία παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ από τη μπαταρία και χωρίς τη χρήση γεννήτριας. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ 2,3 kW και προαιρετικά 6,9 kW σε δύο παροχές 15 Αmp στην καρότσα.

FORD_2024_RANGER_PHEV_02.jpg

Το νέο Ford Ranger PHEV θα είναι αρχικά διαθέσιμο στην έκδοση εξοπλισμού Stormtrak, που ξεχωρίζει τόσο οπτικά όσο και με τον πλούσιο βασικό της εξοπλισμό.