ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ο εξηλεκτρισμός ήρθε και για το Toyota Hilux

Ο εξηλεκτρισμός ήρθε και για το Toyota Hilux
Arnau Puig

Το Hilux είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα ημιφορτηγά και τώρα γίνεται και ένα από τα πιο εξελιγμένα τεχνολογικά. Και αυτό γιατί λίγους μήνες μετά τις δοκιμές του στην Αφρική, η Toyota παρουσίασε επίσημα στην Ευρώπη τη νέα του υβριδική έκδοση.

TOYOTA-HILUX-48v-HYBRID-2.jpg

Το Hilux Hybrid 48V, όπως είναι η πλήρης ονομασία του κινείται από έναν τετρακύλινδρο diesel 2.800 κυβικών και 204 ίππων, ο οποίος υποβοηθάται από ένα υβριδικό σύστημα 48V. Το οποίο περιλαμβάνει μπαταρία ιόντων λιθίου και μετατροπέα DC-DC, προσφέροντας επιπλέον ισχύ έως 12 kW και ροπή έως 65 Nm κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση.

TOYOTA-HILUX-48v-HYBRID-12.jpg

Φυσικά υπάρχει και τετρακίνηση, ενώ το σύστημα Multi-Terrain Select διαθέτει έξι προγράμματα οδήγησης (Άμμος, Λάσπη, Πέτρα, Χώμα, Χιόνι, Αυτόματο), που προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης προκειμένου να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή πρόσφυση ανάλογα με τις συνθήκες.

Επιπλέον, το Toyota Safety Sense παρέχει ένα σύνολο από εξελιγμένα και αποτελεσματικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

TOYOTA-HILUX-48v-HYBRID-14.jpg

Αρχικά, το Hilux Hybrid 48V, με μήκος 5,325 μέτρων, ωφέλιμο φορτίο 1.000 κιλών και δυνατότητα ρυμούλκησης 3.000 κιλών, θα διατίθεται στις κορυφαίες εκδόσεις με διπλή καμπίνα.

Στην πορεία η γκάμα του αναμένεται να διευρυνθεί.

TOYOTA-HILUX-48v-HYBRID-1.jpg