ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο Ford Ka+ δεν έχει καμία σχέση με το Ka

Το νέο Ford Ka+ δεν έχει καμία σχέση με το Ka

Αλλαγή φρουράς στη βάση της γκάμας της Ford, μιας και το μίνι της, το Ka, που μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με το 500ράκι της Fiat, αντικαθίσταται από ένα νέο μοντέλο που ονομάζεται Ka+.

Παρόλο που η επωνυμία τους διαφέρει μόνο κατά ένα + το καινούργιο δεν είναι μια βελτιωμένη και αναβαθμισμένη έκδοση του παλιού. Είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί ήδη τόσο στη Βραζιλία όσο και στην Κίνα και προκειμένου να έρθει και στην Ευρώπη έχει υποστεί κάποιες αισθητικής φύσης αλλαγές.

Παράλληλα έχει μειωθεί η απόστασή του από το έδαφος με αποτέλεσμα να έχει χαμηλώσει συνολικά και έχει ανάρτηση με καινούργια αμορτισέρ και ελατήρια και πιο χοντρή αντιστρεπτική ώστε να είναι προσαρμοσμένο στα πιο απαιτητικά οδηγικά δεδομένα της Γηραιάς Ηπείρου.

Και αν αυτές οι αλλάγες είναι καλά κρυμμένες αυτό που δεν γίνεται να μην προσέξει κανείς είναι οι μεγαλύτερες εξωτερικές του διιαστάσεις -είναι λίγο πιο μικρό από το Fiesta, συνολικά 3,929 μέτρα- και βέβαια οι 5 πόρτες του. Σε αντίθεση με το αποκλειστικά τρίθυρo Ka το Ka+ είναι αποκλειστικά πεντάθυρο, γεγονός που αυξάνει κατακόρυφα την πρακτικότητά του. Ειδικά στις ενδοαστικές μετακινήσεις.

FORD KA 2017 15

Το Ka+, σε αντίθεση με το Ka, είναι αποκλειστικά πεντάθυρο, γεγονός που το καθιστά αυτόματα πιο πρακτικό. Πηγή: Ford

Πιο πρακτικό είναι χάρη και στους μεγαλύτερους χώρους του, ενδεικτικό για αυτό είναι το μέγεθους του πορτμπαγκάζ του των 270 λίτρων, ενώ σύμφωνα με τη Ford ο εξοπλισμός του θα είναι πλήρης, πάντα βέβαια μέσα στα πλαίσια της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Το νέο Ford Ka+ θα κινείται από έναν τετρακύλινδρο βενζίνης 1.200 κυβικών, διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις με 70 και 85 ίππους, που εξασφαλίζουν ικανοποιητικές για τα δεδομένα της κατηγορίας επιδόσεις (0-100 σε 15,3 και 13,3 δεύτερ, τελική 159 και 169 χλμ./ ώρα αντίστοιχα) και οικονομία καυσίμου (5,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα). Η γκάμα θα περιλαμβάνει και μια έκδοση Eco του κινητήρα των 85 ίππων με ελαφρώς μικρότερη κατανάλωση (4,8 λίτρα/ 100 χλμ.) και λίγο πιο χαμηλές εκπομπές CO2 (148 έναντι 150 γραμμαρίων το χιλιόμετρο των άλλων δύο).

Το καινούργιο Ford Ka+ θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από το Σεπτέμβριο, ενώ η τιμή εκκίνησής του δεν θα διαφέρει και πολύ από αυτήν της Γερμανίας που είναι 9.990 ευρώ.