ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Lotus 62-2 της Radford και του Jenson Button έχει κάτι να πει

H Lotus 62-2 της Radford και του Jenson Button έχει κάτι να πει

Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Φόρμουλα 1 Jenson Button μαζί με μια ομάδα συνεργατών του αναβίωσε την παλιά βρετανική καροσσερία Radford και πλέον παρουσίασαν το πρώτο μοντέλο παραγωγής τους.

Τη Lotus 62-2 που αισθητικά είναι εμπνευσμένη από την αγωνιστική Lotus 62 της δεκαετίας του ’60 και τεχνολογικά βασίζεται στην Evora -τόσο για το πλαίσιο όσο και για τα μηχανικά της μέρη. Έτσι η μόνη διαφορά στη δομή είναι ένα καινούργιο υποπλαίσιο για χάρη της ακαμψίας, ενώ ο κινητήρας είναι ο γνωστός, προέλευσης Toyota, V6 των 3.500 κυβικών.

Στην εισαγωγική έκδοση Classic αποδίδει 437 ίππους, ενώ στην κορυφαία JPS χάρη σε ένα νέο υπερσυμπιεστή και αναβαθμισμένο λογισμικό ξεπερνά τους 600. Ενδιάμεσα υπάρχει και η Golden Leaf -τα ονόματα προέρχονται από την ιστορία της Lotus- με 508 ίππους και ρετρό εμφάνιση. Εδώ όπως και στην JPS το κιβώτιο είναι αυτόματο, ενώ στην Classic η στάνταρ επιλογή είναι ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων.

Ταυτόχρονα η Golden Leaf είναι προσανατολισμένη και για χρήση σε πίστα και αυτό ισχύει και για την αεροδυναμική της. Χαρακτηριστικό εδώ είναι η διπλή πίσω αεροτομή της, ενώ οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει πίσω παρμπρίζ η ορατότητα προς τα πίσω εξασφαλίζεται και πάλι από κάμερα, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακό με διαγώνιο 6,0 ιντσών.

Άλλα σύγχρονα στοιχεία είναι και το Bluetooth και το WiFi, ενώ μέχρι στιγμής η Radford δεν έχει ανακοινώσει την τιμή της Lotus 62-2. Το βέβαιο είναι πως θα είναι ακριβή και πως θα κατασκευαστεί μόλις 62 φορές.