Το Renault Kaptur προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Ρωσίας
Τι διαφορά μπορεί να κάνει ένα Κ σε σχέση με ένα C; Γιατί αφού η Renault έχει ήδη στη γκάμα της το Captur παρουσίασε στη Ρωσία το Kaptur;
Κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί πως είναι αστείο, μήνας που είναι, όμως η συγκεκριμένη επιλογή των Γάλλων οφείλεται στο ότι η αγορά των SUV στη Ρωσία είναι τελείως διαφορετική σε σχέση με την Κεντρική και Νότια Ευρώπη.
Τόσο που ενώ με την πρώτη ματιά τα Captur και Kaptur δείχνουν ίδια στην πράξη το δεύτερο είναι σημαντικά μεγαλύτερο. Για την ακρίβεια κατά 21 εκατοστά, το σύνολο 4,33 μέτρα, μιας και μεταξύ των ζητουμένων οι χώροι παίζουν καθοριστικό ρόλο. Ανάλογα έχει μεγαλώσει και το μεταξόνιο που φτάνει τα 2,67 μέτρα, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 387 μέχρι και τα 1.200 λίτρα.
Το άλλο ζητούμενο είναι η δυνατότητα κίνησης στο κακό ή και ανύπαρκτο σε πολλά σημεία οδικό δίκτυο της χώρας. Έτσι το Kaptur έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 21 εκατοστά, τιμή που είναι μεγαλύτερη από αυτή πολλών κλασικών τζιπ, διαφοροποιημένους προφυλακτήρες για να μη βρίσκει εύκολα κάτω και βέβαια στάνταρ τετρακίνηση -το Captur είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο- για τα δύσκολα.
Το Kaptur ακολουθεί κατά γράμμα το σχεδιασμό του Captur, όμως οι διαστάσειςτου είναι σημαντικά μεγαλύτερες, ενώ αυξημένη είναι και η απόστασή του από το έδαφος. Πηγή: Renault
Και επειδή το ψύχος στη Ρωσία είναι κάτι παραπάνω από δριμύ ο κινητήρας του νέου μοντέλου μπορεί να μπει μπροστά και με τηλεχειρισμό, προκειμένου να έχει φτάσει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του και να έχει ζεσταθεί η καμπίνα όταν επιβιβαστεί ο οδηγός και ο επιβάτες. Το κρύο επιβάλλει και τα θερμαινόμενα καθίσματα, καθώς και το θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ. Αντίθετα για το ταμπλό δεν υπήρχε λόγος αλλαγής και έτσι υιοθετήθηκε αυτό του επιτυχημένου μοντέλου που κυκλοφορεί και στα μέρη μας.
Με όλα αυτά η απόφαση της γαλλικής εταιρείας να ονομάσει το μοντέλο της για την ρωσική αγορά Kaptur αντί για Captur είναι τελικά έξυπνη, ενώ δικαιολογείται και από το ότι η διάθεσή του θα περιορίζεται μόνο εκεί, όπου άλλωστε και θα κατασκευάζεται.