ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το ολοκαίνουργιο EV6 είναι το πρώτο από τα 11 νέα ηλεκτρικά Kia που αναμένονται μέχρι το 2025

Το ολοκαίνουργιο EV6 είναι το πρώτο από τα 11 νέα ηλεκτρικά Kia που αναμένονται μέχρι το 2025

Ο όμιλος της Hyundai γενικά αλλά και οι μάρκες του ειδικά κινούνται ιδιαίτερα γρήγορα και επιθετικά σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση. Έτσι η Kia, ο προγραμματισμός της οποίας περιλαμβάνει 11 νέα EVs (Electric Vehicles) έως το 2025, παρουσίασε ήδη το πρώτο της νέας γενιά των ηλεκτρικών της μοντέλων.

Πρόκειται για το EV6, που βασίζεται στο επίσης καινούργιο πλαίσιο E-GMP που έχει εξελιχθεί ειδικά για την ηλεκτροκίνηση και αισθητικά ακολουθεί τη νέα φιλοσοφία design της μάρκας. Η οποία λέγεται «Opposites United» και βασίζεται σε πέντε κύρια στοιχεία -«Bold for Nature», «Joy for Reason», «Power to Progress», «Technology for Life» και «Tension for Serenity».

Επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της μάρκας είναι ο πρώην BMW Karim Habib, ενώ συνολικά το μήκους 4,85 μέτρων EV6 -η Kia πάντως δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τις διαστάσεις του- έχει μια σύγχρονη όσο και χαρακτηριστική εμφάνιση. Και μια νέα μάσκα την Digital Tiger Nose, που αποτελεί την «ηλεκτρική» εξέλιξη της γνωστής Tiger Nose μάσκας που υπάρχει σε όλα τα μέχρι τώρα μοντέλα της και στην οποία σημαντικό ρόλο παίζουν και οι high tech προβολείς.

Παράλληλα το μεταξόνιο των 3.000 χιλιοστών και οι ιδιαιτερότητες της ηλεκτροκίνησης εξασφαλίζουν ιδιαίτερα άνετους χώρους στο εσωτερικό. Το οποίο αισθητικά προσδιορίζεται από τη μεγάλη- εκτείνεται σχεδόν μέχρι το συνοδηγό- κυρτή οθόνη που συνδυάζει τόσο το ψηφιακό πίνακα οργάνων όσο και την οθόνη αφής του συστήματος infotainment.

Από κει και πέρα και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης υπάρχουν και όλα τα συστήματα υποβοήθησης, ενώ σε ότι αφορά το σύστημα πρόωσης -η Kia και εδώ δεν έχει ανακοινώσει κάτι επίσημα- θα είναι κάτι ανάλογο με αυτό του επίσης ολοκαίνουργιου Hyundai Ioniq 5.

Έτσι η βασική έκδοση θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 58 kWh, ενώ η κορυφαία θα είναι τετρακίνητη, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία 72,6 kWh. Από το Ioniq 5 θα προέρχεται και το σύστημα φόρτισής της -έχει εξελιχθεί μαζί με την κροατική Rimac με την οποία συνεργάζεται ο κορεατικός όμιλος- που λειτουργεί τόσο με 400 όσο και με 800 Volt και εξασφαλίζει την πολύ γρήγορη αναπλήρωση της ενέργειας της μπαταρίας.