Υπάρχει κλασική Bugatti που να κοστίζει μόλις 30.000 ευρώ;
Οι κλασικές Bugatti είναι μεταξύ των πιο σπάνιων αυτοκινήτων του πλανήτη και λογικό είναι όταν πωλούνται η τιμή τους να φτάνει αρκετά εκατομμύρια ευρώ. Τότε λοιπόν πώς είναι δυνατόν το αυτοκίνητο των φωτογραφιών μας να κοστίζει μόνο 30.000 ευρώ;
Είναι γιατί πρόκειται μόνο για μια Bugatti υπό κλίμακα 1:75, η οποία ονομάζεται Baby II και οπότε από αυτή τη σκοπιά μπορεί να θεωρηθεί ιδιαίτερα ακριβή. Η τιμή της πάντως θα μπορούσε να δικαιολογηθεί από το ότι είναι πιστό αντίγραφο της Bugatti Type 35 Lyon Grand Prix του 1924. Τόσο πιστό που όλα τα εξαρτήματα της τελευταίας σκαναρίστηκαν ψηφιακά για να κατασκευαστούν στη συνέχεια υπό κλίμακα.
Έτσι η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι μοναδική, καθώς υπάρχουν τα κλασικά όργανα που θυμίζουν λίγο και αυτά των Chiron και Veyron και οι ζάντες εποχής, καθώς και όλο το μηχανολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου, όπως αναρτήσεις σύστημα διεύθυνσης κ.λπ. Επίσης, υπάρχουν κόρνα, εσωτερικός καθρέφτης, χειρόφρενο και ένα τηλεχειριστήριο που σταματά τη λειτουργία του κινητήρα από μακριά.
Η κίνηση της μήκους 2,80 μέτρων και βάρους τουλάχιστον 230 κιλών Baby II εξασφαλίζεται από ένα ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης που δίνει τη δυνατότητα επιλογής της απόδοσης: στην παιδική ρύθμιση αποδίδει 1 kW και εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 20 χλμ/ώρα, ενώ σε αυτήν για ενήλικες φτάνει τα 4 kW και τα 45 χλμ./ ώρα.
Οι κορυφαίες εκδόσεις Baby II Vitesse και Baby II Pure Sang, η πρώτη έχει αμάξωμα από ανθρακόνημα και η δεύτερη από αλουμίνιο κατασκευασμένο στο χέρι, έχουν και το Speed Key. Ακριβώς όπως και στις Veyron και Chiron ένα δεύτερο κλειδί καταργεί τους περιορισμούς ισχύος και τελικής ταχύτητας και η απόδοση του Baby II φτάνει τα 10 kW. Η δυνατότητα αυτή δεν υπάρχει στη βασική έκδοση, το αμάξωμα της οποίας είναι κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά. Η τελευταία είναι και αυτή που θα ξεκινά από τις 30.000 ευρώ, προ φόρων φυσικά κατά την προσφιλή συνήθεια της μάρκας και όλων των κατασκευαστών hyper cars.
Το μοντέλο παραγωγής της Bugatti Baby II -η αρχέτυπη Baby ήταν σε κλίμακα 1:50, ήταν επίσης ηλεκτροκίνητη και την είχε κατασκευάσει το 1922 ο Ettore Bugatti για τον τότε τετράχρονο γιό του Roland- θα είναι στην επόμενη έκθεση της Γενεύης και θα κατασκευαστεί συνολικά σε 500 αντίτυπα που όλα έχουν πουληθεί.
Φυσικά, μιας και πρόκειται για μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, στο ταμπλό υπάρχει το απαραίτητο ταμπελάκι με το νούμερο από το 1 έως το 500, ενώ το σήμα της Bugatti μπροστά από κατασκευασμένο από 50 γραμμάρια καθαρού ασημιού. Ακριβώς όπως και στη Chiron.