ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Εκτός από υπερπολυτελής η νέα Bentley Flying Spur θέλει να είναι και… σπορ

Αυτοκίνητο:  Εκτός από υπερπολυτελής η νέα Bentley Flying Spur θέλει να είναι και… σπορ

Η ολοκαίνουργια, τρίτη γενιά της λιμουζίνας της Bentley, της Flying Spur -σημειωτέων υπάρχει και η ακόμα πιο μεγάλη και ακριβή Mulsanne- συμπίπτει με το Ιωβηλαίο των 100 χρόνων της μάρκας, οπότε η πρόθεση για τη δημιουργία ενός εντυπωσιακού αυτοκινήτου ήταν δεδομένη.

Από έναν κατασκευαστή που δραστηριοποιείται στην κατηγορία υπερ- πολυτελείας δεν θα έπρεπε να περιμένει κανείς επαναστατικές αλλαγές και προσεγγίσεις σε ότι αφορά την αισθητική των μοντέλων και αυτή η λογική υιοθετήθηκε κατά γράμμα στη νέα Flying Spur. Η οποία σε γενικές γραμμές ακολουθεί το στυλ της προκατόχου της σε συνδυασμό με μια πιο εμφατική μάσκα αλλά και με μια αύξηση του μεταξονίου κατά 130 χιλιοστά.

Η συγκεκριμένη μεταβολή πέρα από τους χώρους στο εσωτερικό, κυρίως αυτούς που αντιστοιχούν σε όσους κάθονται πίσω, αλλάζει και τις αναλογίες του αμαξώματος, με αποτέλεσμα η συνολική εικόνας της νέας Flying Spur να είναι πιο δυναμική και σπορ σε σχέση με το παρελθόν. Προς την ίδια κατεύθυνση συμβάλλουν και οι θηριώδεις τροχοί των 20 και 21 ιντσών, ενώ ενδιαφέρον στοιχείο είναι το ανανεωμένο σχεδιαστικά «Β» στο πάνω μέρος της μάσκας, που για πρώτη φορά θα είναι βυθιζόμενο.

Το γνώριμο στυλ των Bentley ακολουθείται και στο εσωτερικό, το οποίο όμως έχει κάνει όχι βήμα άλλα άλμα προς το high tech, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, τη χαρακτηριστική περιστρεφόμενη οθόνη των 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό καθώς και μια τρίτη οθόνη, επίσης για το infotainment, για όσους κάθονται πίσω. Από πλευράς εξοπλισμού υπάρχουν όλα όσα μπορεί να φανταστεί κανείς ή να μην φανταστεί σε ότι αφορά την άνεση - τα ηχοσυστήματα π.χ. είναι των Bang&Olufsen και Naim με ισχύ από 650 έως 2.200 Watt- πλήρης διασύνδεση smartphones καθώς και όλα τα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού

Παράλληλα το νέο πλαίσιο από αλουμίνιο και συνθετικά υλικά, είναι αυτό που χρησιμοποιείται και στην Continental GT αλλά και στην Porsche Panamera και το Audi A8, υποστηρίζει πέρα από την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη τετρακίνηση (οι εμπρός τροχοί εμπλέκονται μόνο αν υπάρχει ανάγκη) και τετραδιεύθυνση, ενώ η ανάρτηση είναι πνευματική και υπάρχουν και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές προκειμένου να ελαχιστοποιούνται οι κλίσεις και οι μετακινήσεις του αμαξώματος. Οι τελευταίες μάλιστα τροφοδοτούνται και από ηλεκτρικό κύκλωμα 48V.

Η νέα Bentley Flying Spur κινείται από τον bi-turbo W12 των 6.000 κυβικών της μάρκας, ο οποίος αποδίδει 635 ίππους και 900 Nm, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις και επιταχύνει το υπερ- πολυτελές σεντάν των 5,31 μέτρων και των 2,4 τόνων από την ακινησία μέχρι τα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,8 δεύτερα. Επίσης μπορεί να το κινήσει μέχρι και με 333 χλμ./ώρα.