ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Audi A4 ανανεώθηκε σημαντικά και έγινε σαφώς πιο ελκυστικό

Το Audi A4 ανανεώθηκε σημαντικά και έγινε σαφώς πιο ελκυστικό

Το Α4 είναι σίγουρα, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, το πιο δημοφιλές μοντέλο της Audi, ενώ συμπλήρωσε αισίως 25 χρόνια παρουσίας, έχοντας αντικαταστήσει τότε το 80άρι. Σχεδόν ταυτόχρονα με το ασημένιο ιωβηλαίο του η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και την ανανεωμένη εκδοχή του, οι αλλαγές στην οποία ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια ενός τυπικού, συνηθισμένου facelift.

Έτσι λοιπόν το Α4 από εδώ και στο εξής θα έχει μια πιο χαμηλή και φαρδιά μάσκα στο κέντρο της οποίας θα βρίσκεται η πινακίδα κυκλοφορίας και από πάνω της το σήμα της εταιρείας. Ταυτόχρονα μεταξύ της μάσκας και το καπό υπάρχει ένα άνοιγμα, όχι τόσο ευκρινές και έντονο όπως στο Α1, που παραπέμπει στην παράδοση του quattro, ενώ οι προφυλακτήρες είναι πλέον πιο επιθετικοί με τραπεζοειδής εισαγωγές αέρα. Καινούργιοι είναι και οι στάνταρ LED προβολείς (οι high tech Matrix LED χρεώνονται επιπλέον), ενώ στα πίσω φώτα έχει απλά αλλάξει ο εσωτερικός του σχεδιασμός.

Στο χώρο των επιβατών οι αισθητικές μεταβολές δεν είναι μεγάλες, ενώ μεγάλη είναι η πρόοδος στο infotainment, μιας και έχει χρησιμοποιηθεί η τελευταία γενιά των συστημάτων της μάρκας, που διαθέτει κορυφαίες δυνατότητες συνδεσιμότητας και πολλές λειτουργίες, καθώς και οθόνη 10,1 ιντσών. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών είναι προαιρετικός, ενώ πολλά είναι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλά και οι δυνατότητας εξατομίκευσης μέσω της επιλογής διαφόρων πακέτων.

Το νέο A4 -η ανανέωση αφορά όλες του τις εκδοχές, άρα πέρα από τη λιμουζίνα τόσο το Avant (στέισον) όσο και τα Allroad και S4- θα είναι διαθέσιμο με συνολικά 7 κινητήρες, 4 diesel και 3 βενζίνης. Οι πρώτοι είναι 2.000 κυβικών και απόδοση 136, 163 και 190 ίππων. Ο πιο ισχυρός είναι και ο μόνος που δεν διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 12 V, κάτι που ισχύει και για τον εξακύλινδρο diesel των 3.000 κυβικών και των 231 ίππων.

Δίλιτρα και ήπια υβριδικά είναι και τα σύνολα βενζίνης. Το βασικό αποδίδει 150 ίππους και είναι το μόνο που συνδυάζεται στάνταρ με χειροκίνητο κιιβώτιο, ενώ τα ποιο ισχυρά αποδίδει 190 και 245 ίππους.

Το S4 είναι πλέον στην Ευρώπη αποκλειστικά diesel με κινητήρα 3.000 κυβικών, ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και 347 ίππους, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 4,8 δεύτερα και μια τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χιλιόμετρα.

Το ανανεωμένο και αναβαθμισμένο Audi A4 θα είναι διαθέσιμο από το φθινόπωρο σε τιμές που δεν θα διαφοροποιούνται κατά πολύ από τις τρέχουσες που ξεκινούν, για τις ήπια υβριδικές εκδόσεις, από τις 34.300 ευρώ.