Αυτοκίνητο: Πόσες συνολικά οθόνες λέτε πως έχει το ταμπλό του ηλεκτρικού Audi e-tron;
Μπορεί η παρουσίαση του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου Audi, του e-tron να αναβλήθηκε για λίγους μήνες -θα γίνει προς τα τέλη του έτους αντί για μέσα στο καλοκαίρι- αλλά αυτό δεν εμποδίζει τη γερμανική εταιρεία να αποκαλύπτει στοιχεία και λεπτομέρειές του.
Αυτή τη φορά σειρά είχε το εσωτερικό του, που όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Audi, προχωρά το στυλ του διάκοσμου των μοντέλων της εταιρείας ένα βήμα παρακάτω. Φυσικά κυρίαρχο ρόλο παίζουν οι οθόνες, που δημιουργούν μια ιδιαίτερα high tech εικόνα και φτάνουν συνολικά τις πέντε -αριθμός ρεκόρ, προς το παρόν τουλάχιστον.
Στις πέντε αυτές οθόνες περιλαμβάνονται και δύο OLED 7 ιντσών στις πόρτες στις οποίες θα προβάλλονται οι εικόνες από τις κάμερες που στις κορυφαίες εκδόσεις του e-tron και σε κάποιες αγορές -όχι σε όλες μιας και υπάρχουν και νομικής φύσης δεσμεύσεις- θα αντικαταστήσουν τους εξωτερικούς καθρέφτες.
Η χρήση καμερών ναι μεν παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους συμβατικούς καθρέφτες -έχουν μεγαλύτερη κάλυψη, λειτουργία ζουμ, πολλές γωνίες λήψης για το παρκάρισμα, την όπισθεν, την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο και εξαλείψουν σε σημαντικό βαθμό το επικίνδυνο φαινόμενο του τυφλού σημείου- αλλά σίγουρα θα απαιτεί κάποια εξοικείωσή προκειμένου να μπορεί κανείς να παρακολουθεί τι γίνεται από τις οθόνες. Οι οποίες βρίσκονται στο σημείο που το ταμπλό σχεδόν εφάπτεται με τις πόρτες.
Από κει και πέρα το ηλεκτρικό SUV μπορεί να διαθέτει ηχοσύστημα Bang & Olufsen Premium Sound System με 3D ήχο που μπορεί να αναπαράγει τη μουσική ακριβώς όπως καταγράφηκε, χάρη σε 16 ηχεία και ενισχυτή 705 Watt. Ενδιαφέρον είναι πως οι ραφές στα καθίσματά του δημιουργούν ένα μοτίβο που θυμίζει ηλεκτρικά κυκλώματα, ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.928 χιλιοστών είναι μια πρώτη, πολύ σημαντική ένδειξη για άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Στους οποίους φυσικά συμβάλλει και η απουσία τούνελ μετάδοσης.
Το εσωτερικό του πλήρως ηλεκτρικού Audi e-tron, θα έχει μέχρι και 5 οθόνες, μαζί με αυτές στις πόρτες για τις κάμερες που θα αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέφτες. Πηγή: Audi
Το e-tron θα διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με συνδυαστική ισχύ 355 ίππων, που θα εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε λιγότερα από 6,0 δεύτερα, την ίδια στιγμή που η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 200 χλμ./ώρα για λόγους μη εξάντλησης της μπαταρίας. Η οποία θα έχει χωρητικότητα 95 kWh και θα μπορεί να παρέχει αυτονομία μέχρι και 400 χιλιομέτρων.
Οι πωλήσεις του e-tron πάντως, παρά την αναβολή της επίσημης παρουσίασής του, θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019. Αργότερα αναμένεται να παρουσιαστεί και μια έκδοση κουπέ του με πιο σπορ χαρακτήρα, ενώ αναμένεται να ακολουθήσει και ένα αμιφώς σποτ μοντέλο με την επωνυμία e-tron GT.