Ο Έλληνας που ζωγράφισε τα ποτήρια των Starbucks όλης της Ευρώπης μιλάει στο CNN Greece
Με καμβά ένα χάρτινο ποτήρι του καφέ, έμπνευση και με μία γερή δόση από Ελλάδα ο 25χρονος φοιτητής από την Κρήτη κατάφερε να αφήσει άφωνο τον αμερικανικό κολοσσό Starbucks και να «ισοπεδώσει» σε διαγωνισμό 350 συμμετέχοντες.
Ο λόγος για τον Χαρίτο Μουντουφάρη, ο οποίος βγήκε πρώτος σε διαγωνισμό της εταιρίας ανάμεσε σε 350 συμμετοχές από Ευρώπη, Ασία και Αφρική.
Ο αυτοδίδακτος Χαρίτος από μικρός είχε ιδιαίτερη έφεση στο σχέδιο ενώ το όνειρό του είναι να σχεδιάσει και να εκδώσει κόμικ.
Μόλις μαθεύτηκε η νίκη του στον διαγωνισμό το προσωπικό του προφίλ στο Facebook γέμισε από μηνύματα φίλων αλλά και συμμαθητών. Μάλιστα ένας συμμαθητής του σχολιάζοντας τη νίκη του έγραψε: «Θυμάμαι έναν διπλανό μου στο Γυμνάσιο να ζωγραφίζει θρανίο , τετράδια, βιβλία, μπλοκ και να με σώζει από την αταλαντοσύνη μου στα καλλιτεχνικά! Αλάνι Χαρίτο!».
Εμπνέεται από οτιδήποτε δει και του τραβήξει την προσοχή, τότε βγάζει το μπλοκ που έχει πάντα στην τσάντα του και το αποτυπώνει στο χαρτί.
Μεγάλη του όμως αδυναμία στο σχέδιο είναι οι χαρακτήρες τύπου κόμικ και με τους οποίους είχε γεμίσει το θρανίο αλλά και τα τετράδια του στο σχολείο.
Το πάθος του για το σχέδιο είναι τόσο μεγάλο που ακόμα και στο κατάστημα των Starbucks στο Ηράκλειο όπου εργάζεται, «στολίζει» τους πίνακες- καταλόγους των προϊόντων με ζωγραφιές από λουλούδια και γοργόνες.
Για τη συμμετοχή
Όταν βγήκε στον «αέρα» ο διαγωνισμό της εταιρίας Starbucks, όπως λέει ο ίδιος CNN Greece «δεν σκέφτηκα να δηλώσω συμμετοχή γιατί πίστευα πως δεν θα κέρδιζα».
Οι φίλοι αλλά και οι συνεργάτες του ήταν αυτοί που τελικά κατάφεραν να τον πείσουν να συμμετάσχει στον διαγωνισμό και όπως αποδείχθηκε είχαν απόλυτο δίκιο.
Η έμπνευση
Ο διαγωνισμός, με συμμετοχές από τρεις ηπείρους – Ευρώπη, Ασία και Αφρική- είχε σαν concept την Άνοιξη.
Έτσι, όπως λέει στο CNN Greece o Χαρίτος «σκέφτηκα πως αυτό που έχουμε σε πληθώρα στην Ελλάδα την Άνοιξη είναι χελιδόνια και πολλά λουλούδια, κάνοντας και μια έρευνα των υπόλοιπων συμμετοχών είδα πως κανένας δεν είχε ασχοληθεί με το κομμάτι της μουσικής κι έτσι πρόσθεσα και νότες. Με αυτόν τον τρόπο γεννήθηκε η ιδέα με το χελιδόνι πάνω και τις νότες να περιστρέφονται γύρο από το logo του μαγαζιού και γύρω- γύρω τα λουλούδια της αμυγδαλιάς». Το έργο αρχικά σχεδιάστηκε με μολύβι και στη συνέχεια εμπλουτίστηκε με χρώματα που «μυρίζουν» Ελλάδα.
Η πρεμιέρα
Στο κατάστημα που εργάζεται ο Χαρίτος δεν σταματούν να φτάνουν φίλοι του οι οποίοι αφού τον συγχαρούν για την επιτυχία του, ζητούν το ρόφημά τους να μπει το «δικό» του ποτήρι.
Πολλοί βέβαια είναι και οι πελάτες που τον αναγνωρίζουν και του ζητούν να δουν το γνωστό πλέον ποτήρι του, ενώ ο ίδιος συνεσταλμένος τονίζει: «Δεν έχω ακόμη συνειδητοποιήσει το μέγεθος της επιτυχίας, δεν ξέρω ακόμα πώς να το διαχειριστώ».