Ντένις Κρόλεϊ: Ο δάσκαλος του σνόουμπορντ που έγινε εκατομμυριούχος
Μια ιδέα σφηνώθηκε στο μυαλό του Ντένις Κρόλεϊ και έμελλε να του αλλάξει τη ζωή για πάντα: πώς μπορείς να δεις τους φίλους σου με ένα απλό check in σε μέρη που γνωρίζεις, χωρίς να χρειαστεί να μεσολαβήσουν δεκάδες τηλεφωνικές επικοινωνίες;
Το Foursquare δεν αποτελεί τίποτα άλλο παρά επιστέγασμα της φαντασίας και της απλότητας της σκέψης του Ντένις Κρόλεϊ ο οποίος δεν είχε καμία ειδική γνώση υπολογιστών και έμαθε να φτιάχνει ιστοσελίδες από οδηγό που υποσχόταν ότι μπορεί κάτι τέτοιο να συμβεί μέσα σε 30 μέρες.
Για την ακρίβεια ο Κρόλεϊ ήταν δάσκαλος του σνόουμπορντ, κάτι που όμως άφησε πίσω του από τη στιγμή που τέθηκε επικεφαλής επιχείρησης που άξιζε 650 εκατομμύρια δολάρια.
Η ιδέα για το πως θα βρεθεί με τους φίλους του σε ένα μπαρ δίχως να χρειαστεί να γίνουν δεκάδες τηλεφωνήματα περιστρεφόταν στο μυαλό του εδώ και μια δεκαπενταετία, γεγονός που τους ώθησε όλους μαζί να φτιάξουν ένα πρόγραμμα που το ονόμασαν dodgeball και στο οποίο οι χρήστες δήλωναν άμεσα που βρίσκονταν.
Η εφαρμογή αγοράστηκε από την Google το 2005 και λίγα χρόνια αργότερα έκλεισε. Η εξέλιξη ωστόσο στάθηκε αφορμή ώστε να ενωθούν ξανά ο Κρόλεϊ και οι φίλοι και να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν κάτι ακόμα καλύτερο.
Στην κορύφωσή του που χρονολογείται το 2012 το Foursquare είχε 20 εκατομμύρια χρήστες που έκαναν δισεκατομμύρια check - ins, ωστόσο πλέον το ενδιαφέρον έχει σταθεροποιηθεί στα 55 εκατομμύρια.