ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: Στον τελικό του Conference League ο Κασσελάκης – Οι στόχοι της καμπάνιας κατά της ακρίβειας

ΣΥΡΙΖΑ: Στον τελικό του Conference League ο Κασσελάκης – Οι στόχοι της καμπάνιας κατά της ακρίβειας

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης

INTIME NEWS / ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Συνεχίζεται σήμερα Τετάρτη η πελοποννησιακή περιοδεία του Στέφανου Κασσελάκη.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία θα επισκεφθεί το πρωί το Νοσοκομείο Καλαμάτας.

Επόμενος σταθμός του θα είναι μια μονάδα παραγωγής ελαιόλαδου στην Πύλο, από όπου θα αναχωρήσει για τον Πύργο και την πλατεία Μίλτωνος Ιατρίδη.

Η περιοδεία θα ολοκληρωθεί στην Αμαλιάδα όπου ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα επισκεφθεί και το Μουσείο Μπελογιάννη.

Όπως πληροφορείται, εξάλλου, το CNN Greece ο κ. Κασσελάκης θα βρεθεί το βράδυ στο «OPAP Αρένα» για να παρακολουθήσει τον τελικό του Conference League ανάμεσα στον Ολυμπιακό και στη Φιορεντίνα.

Οι εκτός Αττικής περιοδείες του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ αναμένεται να συνεχιστούν από τη Ρόδο την οποία δεν είχε καταφέρει να επισκεφθεί κατά τη ναυτική περιοδεία του.

Την τελευταία προεκλογική εβδομάδα ο κ. Κασσελάκης θα δώσει ομιλίες στη Θεσσαλονίκη (Δευτέρα), στο Ηράκλειο (Τρίτη), στην Αθήνα (Πέμπτη) και στην Πάτρα (Παρασκευή).

Την Τετάρτη ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα παραχωρήσει διακαναλική συνέντευξη Τύπου.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο κ. Κασσελάκης θα επιμείνει στο μοντέλο των περιοδειών και της αδιαμεσολάβητης επαφής του με τους πολίτες η οποία έχει μετρηθεί από τους συνεργάτες του πως αποδίδει περισσότερους καρπούς από τις θεσμικές συναντήσεις ή τις θεματικές εκδηλώσεις.

Στην προμετωπίδα της προεκλογικής εκστρατείας η ακρίβεια

Στο μεταξύ, η μεγάλη μάχη κατά της ακρίβειας βρίσκεται στην προμετωπίδα της προεκλογικής εκστρατείας του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ και του κ. Κασσελάκη προσωπικώς, ο οποίος μιλώντας στη Σπάρτη χαρακτήρισε αναγκαία για την άνθιση όλης της κοινωνίας την πρόταση του κόμματός του, η οποία, όπως τόνισε σε ανάρτησή του, κοστίζει 2,7 δισ. ευρώ και προσφέρει ανακούφιση για την κοινωνία και μισό δισ. ευρώ στα ταμεία του κράτους.

Η στόχευση της καμπάνιας, όπως σημειώνουν συνεργάτες του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, είναι διττή: αφενός να εμπεδώσουν οι πολίτες τις «κοστολογημένες και θεραπευτικές» προτάσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης, «προκειμένου η κοινωνία να βγει από το αδιέξοδο», κι αφετέρου να καταδειχθεί ότι η ακρίβεια είναι πολιτική επιλογή της κυβέρνησης Μητσοτάκη.