ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βουλή - Επίθεση Σκουρλέτη κατά κυβέρνησης: Δεν πείθει το αφήγημα για την ελάχιστη βάση εισαγωγής

Βουλή - Επίθεση Σκουρλέτη κατά κυβέρνησης: Δεν πείθει το αφήγημα για την ελάχιστη βάση εισαγωγής
Intime/ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Για προσπάθεια ψευδών εντυπώσεων, σχετικά με τον αριθμό των φοιτητών που δεν αποφοιτούν από τα πανεπιστήμια, κατηγόρησε την κυβέρνηση ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑΠάνος Σκουρλέτης, κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια, του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για το νέο σχολείο.

«Κύριοι υπουργοί της παιδείας, θα μπορούσατε - έχετε τα στοιχεία - να τα ζητήσετε από τις σχολές και να δείτε ακριβώς κατά ένα έτος τη χρονιά που εισάγονται υποψήφιοι, πόσος είναι ο μέσος όρος φοίτησης και αποφοίτησης ή ποιοι δεν ολοκληρώνουν. Έτσι θα ήταν η συζήτηση πιο ασφαλής και δεν θα βοηθούσε στο να δημιουργηθούν ψευδείς τελικά εντυπώσεις», σημείωσε ο κ. Σκουρλέτης.

Παράλληλα, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, έδωσε έμφαση στο μέτρο για την ελάχιστη βάση εισαγωγής στα πανεπιστήμια, κάνοντας λόγο «για αφήγημα της κυβέρνησης που δεν τεκμηριώνεται, αλλά ούτε και πείθει» και ζήτησε να υιοθετηθεί η τροπολογία του κόμματός του, για την αναστολή εφαρμογής του μέτρου, τουλάχιστον για φέτος.

«Μας είπατε ότι τον Σεπτέμβρη θα μελετήσετε τα αποτελέσματα, μετά τα τετελεσμένα, δηλαδή τι ακριβώς έχει γίνει και θα κάνετε τις ανάλογες διορθώσεις. Διάλογο δεν κάνατε όταν τον ψηφίσατε σε προηγούμενο νομοσχέδιο.

Αγνοήσατε τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών φορέων, της εκπαιδευτικής κοινότητας που είναι κάθετα εναντίον. Και έρχεστε τώρα να το εφαρμόσετε, αγνοώντας τις ειδικές συνθήκες που ζουν οι νέοι λόγω πανδημίας.

Αν δεν θέλετε να το αλλάξετε, τουλάχιστον μην το εφαρμόζετε φέτος, ώστε να έρθει μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση. Μην μιλάτε με την ψυχρή και λανθασμένη, τελικά, λογική των αριθμών. Δεν είναι πολύ δόκιμη μία τέτοια λογική», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σκουρλέτης.

Επικριτικός ήταν ο κ. Σκουρλέτης και για τη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι «συγκεκαλυμμένα, με το άρθρο 56, ουσιαστικά εισάγει μια τιμωρητική αντίληψη η οποία δεν σχετίζεται με ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαρκούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών».

Υποστήριξε ακόμα, ότι «το νομοσχέδιο εισάγει μία νέα λογική, νέων διακρίσεων και κάπου αφήνει να εννοηθεί ότι και οι σχολικές μονάδες θα πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται για μία δική τους αυτοχρηματοδότηση, να αναζητούν πόρους».

Τέλος ο κ. Σκουρλέτης τόνισε ότι θα πρέπει η κυβέρνηση να εξασφαλίσει τον Σεπτέμβριο δωρεάν τεστ και για τους εκπαιδευτικούς και σε πολλές άλλες κατηγορίες εργαζομένων, όπου υπάρχει πολύς κόσμος.