ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θεοχάρης: Fake news τα 32 εκατ. στη Marketing Greece

Θεοχάρης: Fake news τα 32 εκατ. στη Marketing Greece
INTIME NEWS/ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

Fake news χαρακτήρισε ο Χάρης Θεοχάρης ότι δόθηκαν 32 εκατ. ευρώ για τη διαφημιστική προβολή της χώρας τη στιγμή που ο προϋπολογισμός του υπουργείου Τουρισμού είναι 30 εκατ. ευρώ.

Στο πλαίσιο συζήτησης επίκαιρης ερώτησης της Αγγελικής Αδαμοπούλου από το ΜέΡΑ 25 για απευθείας ανάθεση της προβολής της Ελλάδας στη Marketing Greece έναντι τιμήματος 32 εκατ. ευρώ, ο κ. Θεοχάρης χαρακτήρισε την εταιρία ως τον "ΕΟΤ" του ιδιωτικού τομέα και υποστήριξε ότι δημιουργήθηκε σύμφωνα με το νόμο ως ΣΔΙΤ προκειμένου να ενωθούν οι δυνάμεις του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για την προβολή της χώρας.

«32 εκατομμύρια ευρώ δεν είναι ούτε ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ. Ακούσαμε εδώ ότι πήραμε την παραλία στο Μαρμάρι και τη φέραμε στην Κροατία. Εδώ ακούσαμε ακόμα και ότι δε θα υπογραφεί η συμφωνία για την ΑΟΖ. Είναι ανάξια λόγου όλα αυτά», είπε και καταλόγισε σύγχυση στην κ. Αδαμοπούλου.

«Όλος ο διαφημιστικός προϋπολογισμός του ΕΟΤ εχει λίγο πάνω από 30 εκατομμύρια. Ο ΕΟΤ δεν αποδυναμώθηκε. Ο ΕΟΤ κάνει τη σύμβαση. Η σύμβαση για το Greece for Ηome είναι 99.000 ευρώ», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού και συμπλήρωσε πως όταν υπάρχουν ειδικές συνθήκες, όπως τώρα που ο ελληνικός τουρισμός είναι στο σημείο μηδέν, δεν μπορούμε να πάμε διχασμένοι, αλλα να διαφημίζει ο ιδιωτικός τομέας και άλλα ο δημόσιος.

«Αυτή η καμπάνια δωρήθηκε στον ΕΟΤ. Φτιάχτηκε από ιδιώτες και δωρήθηκε απευθείας στον ΕΟΤ χωρίς δικαιώματα. Ο ιδιωτικός τομέας στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Ήταν στο πολιτικό πρόγραμμα της ΝΔ οι συνεργασίες αυτές. Θα συνιστούσε απιστία στον ελληνικό λαό να μην το κάναμε. Εμείς δεν κάνουμε κωλοτούμπες», ανέφερε.

Υποστήριξε ακόπμη, πως αυτό το σχήμα της Marketing Greece παρακάμπτει γραφειοκρατικά ζητήματα, όπως συμβάσεις με αμερικάνικες εταιρείες για το δημιουργικό της καμπάνιας.

«Όλα γίνονται με πλήρη διαφάνεια, δεν θα αφήσουμε την χώρα απούσα επειδή θέλετε εσείς να κάνετε κριτική» ανέφερε.