Κόντρα για ΟΑΣΑ - ΟΑΣΘ στη Βουλή
Άγρια κόντρα κυβέρνησης – αντιπολίτευσης προκάλεσε στη Βουλή η τροπολογία που εντάσσει τα ΚΤΕΛ στα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ).
Ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος από τη ΔΗΣΥ επιτέθηκε με σκληρή γλώσσα στον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη ότι ξαναδίνει τις συγκοινωνίες στους ιδιώτες μέσω αδιαφανών διαδικασιών.
«Η ρύθμιση δεν προβλέπει "καμία ιδιωτικοποίηση", αντιθέτως επισπεύδει την ίδρυση του διαδόχου του ΟΑΣΘ», απάντησε ο κ. Σπίρτζης και με αρκετή δόση ειρωνείας δήλωσε πως εκλαμβάνει την κριτική Θεοχαρόπουλου ως αυτοκριτική για το χάος που άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις στις συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Επεσήμανε δε, με νόημα πως στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του ΟΑΣΘ υπήρξαν 45 εκατ. ευρώ λιγότερης δαπάνης, τα οποία ήταν λεφτά του ελληνικού λαού.
«Το τρικ που είχε κάνει τότε η κυβέρνηση, ήταν να μεγαλώσει την περιοχή που ήταν ευθύνη του ΟΑΣΘ και να δίνει υπεργολαβία στα ΚΤΕΛ το μεταφορικό έργο», επεσήμανε και αναρωτήθηκε εάν αυτό είναι εξορθολογισμός.
Ο βουλευτής της ΔΗΣΥ και πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ μίλησε για ασάφειες, καθώς –όπως είπε- δεν διευκρινίζεται ποιος είναι ο οδικός μεταφορέας επιβατών που, εκτός από άγνωστος, προτείνει δρομολόγια και όρους σύμβασης και εγκρίνει ο υπουργός. «Χωρίς διαγωνισμό; Πού είναι η διαφάνεια και το ξεκάθαρο θεσμικό πλαίσιο;», διερωτήθηκε.