ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τηλεφωνική γραμμή για τη δήλωση Πόθεν Έσχες

Τηλεφωνική γραμμή για τη δήλωση Πόθεν Έσχες

Να ελαχιστοποιήσει την ταλαιπωρία των υπόχρεων σε ηλεκτρονική δήλωση Πόθεν Έσχες επιχειρεί η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών και προς το σκοπό αυτό έθεσε σε λειτουργία ειδικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Υπόχρεων σε Δήλωση Πόθεν Έσχες (ΚΕΥ-ΠΟΘΕΝ) στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης.

Να σημειωθεί πως η υποβολή των δηλώσεων Πόθεν Έσχες γίνεται από εφέτος μόνον μέσω διαδικτύου και της ιστοσελίδας pothen.gr, με την χρήση των προσωπικών κωδικών που έχουν οι φορολογούμενοι για το Taxisnet. Για τα προβλήματα σχετικά με την εφαρμογή οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με το ΚΕΥ-ΠΟΘΕΝ στο τηλέφωνο 210 48.02.100 (αστική χρέωση), από τις 7 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα τις εργάσιμες ημέρες.

Πάντως οι προθέσεις του υπουργείου να εξυπηρετήσει το κοινό δεν αποσοβούν την ταλαιπωρία. Ήδη δεκάδες φορολογούμενοι οι σύζυγοι των οποίων είναι υπόχρεοι σε υποβολή δήλωσης Πόθεν Έσχες, προσέρχονται στα τμήματα μητρώων των εφοριών για να παραλάβουν κλειδάριθμο ώστε να ενεργοποιήσουν τους προσωπικούς λογαριασμούς τους στο Taxisnet.

Αυτό διότι οι σύζυγοι των υποχρέων υποχρεούνται από το νόμο να έχουν δικούς τους κωδικούς για να μπουν στην εφαρμογή και να επικυρώσουν την δήλωσή τους. Η εφαρμογή ενημερώνει σχετικώς με το μήνυμα: «Στην περίπτωση που ζευγάρι έχει κοινούς κωδικούς Taxisnet, απαιτείται η απόκτηση διακριτών κωδικών». Έτσι, όποια σύζυγος δεν έχει κωδικούς Taxisnet θα πρέπει να μπει στην διαδικασία να υποβάλει αίτηση και να προσέλθει στην εφορία για να παραλάβει τον κλειδάριθμο που ταυτοποιεί το πρόσωπο που χρησιμοποιεί τους κωδικούς του.