ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αχιλλέας Κανάρης: με το Vodafone PASS αλλάζουμε τον τρόπο που λειτουργεί η αγορά

Αχιλλέας Κανάρης: με το Vodafone PASS αλλάζουμε τον τρόπο που λειτουργεί η αγορά

Με τους Έλληνες καταναλωτές να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα smartphones τους όσον αφορά τη χρήση υπηρεσιών δεδομένων, η παρουσίαση νέων προγραμμάτων που θα κάλυπταν τις ανάγκες των χρηστών ήταν αναμενόμενη με το Vodafone PASS να αποτελεί ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα.

Όπως αναφέρει ο Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Αχιλλέας Κανάρης, η θυγατρική του βρετανικού τηλεπικοινωνιακού ομίλου επιδιώκει να προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών της με το συγκεκριμένο πρόγραμμα να είναι ένα δείγμα της προσπάθειας της, ενώ σημειώνει ότι οι τρεις κατηγορίες που περιλαμβάνονται στο Vodafone PASS (social media, chat και video) αποτελούν σήμερα το 87% της χρήσης των συνδρομητών στην Ελλάδα.

Το λανσάρισμα των πακέτων Vodafone PASS σηματοδοτεί μία αλλαγή στην εμπορική πολιτική της Vodafone όσον αφορά τις υπηρεσίες δεδομένων;

Η Vodafone θέλει να «ακούει» τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών και να προσαρμόζει τη στρατηγική της σε αυτά που ζητούν οι ίδιοι οι πελάτες της. Μέσα από εις βάθος έρευνες, εξετάζουμε τη στάση των πολιτών και προσαρμόζουμε την πολιτική μας με στόχο να παράσχουμε τις πλέον ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας στις καλύτερες τιμές της αγοράς, και να ικανοποιήσουμε τους πελάτες μας. Υπό αυτή την έννοια, το Vodafone PASS έρχεται να υπηρετήσει την ανάγκη των καταναλωτών για ξέγνοιαστη ψυχαγωγία και επικοινωνία, φέρνοντας μία νέα αντίληψη για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της ψηφιακής εποχής. To Vodafone PASS αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αγορά.

Ποιοι ήταν οι λόγοι εκείνοι που σας ώθησαν να δημιουργήσετε τα συγκεκριμένα πακέτα;

To Vodafone PASS είναι ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα που έρχεται να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας των πελατών μας. Δημιουργήθηκε από την ανάγκη των καταναλωτών για όλο και περισσότερα data στο κινητό τους, ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν ξέγνοιαστα τις αγαπημένες τους εφαρμογές social media, chatting και video. Το Vodafone PASS ήρθε να υπηρετήσει αυτήν την τάση, παρέχοντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να χρησιμοποιεί τις αγαπημένες του εφαρμογές χωρίς να καταναλώνει τα data του βασικού προγράμματός του.

8Q7A7300

Υπάρχουν αντίστοιχα πακέτα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης;

Ναι. Η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις έξι αγορές της Ευρώπης, στις οποίες ο όμιλος Vodafone ενεργοποίησε το προηγούμενο διάστημα το Vodafone PASS. Η καινοτομία του Vodafone PASS είναι ότι είναι ανοιχτό σε όλες τις εφαρμογές, χωρίς διακρίσεις για τους παρόχους over-the-top υπηρεσιών.

Οι εφαρμογές που περιλαμβάνουν τα πακέτα είναι αυτές που είναι και οι πιο δημοφιλείς τόσο μέσω κινητών όσο και μέσω ενσύρματων δικτύων;

Οι τρεις κατηγορίες που περιλαμβάνονται στο Vodafone PASS – Social Media, Chat και Video - αποτελούν σήμερα το 87% της χρήσης των συνδρομητών στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι τους τελευταίους εννέα μήνες στο Instagram και στο Facebook καταναλώνεται υπερδιπλάσιος όγκος δεδομένων, σε σχέση με το παρελθόν, καθώς νέες δυνατότητες έχουν επιτρέψει στους χρήστες να αναρτούν μικρά video stories.

Στη Βρετανία και σε άλλες χώρες με παρουσία της Vodafone, υπάρχει συνεργασία του βρετανικού ομίλου με το Netflix, το οποίο συνίσταται στην παροχή δωρεάν δεδομένων στους συνδρομητές της υπηρεσίας. Εδώ, προτιμήσατε να εντάξετε το Netflix στο PASS. Θα δούμε κάτι επιπλέον τους επόμενους μήνες;

Στρατηγική της Vodafone είναι να πορεύεται, κοιτώντας προς το μέλλον. Το Vodafone PASS δεν περιορίζεται στις δημοφιλέστερες ψηφιακές εφαρμογές, καθώς είναι ανοιχτό σε κάθε over-the-top πάροχο υπηρεσιών, με απόλυτο σεβασμό στην ουδετερότητα του διαδικτύου. Στρατηγική της Vodafone είναι να «ακούει» τον πελάτη και διαμορφώνει την πολιτική της με γνώμονα το να υπηρετεί τις ανάγκες των ίδιων των συνδρομητών της. Παρακολουθούμε τις νέες τάσεις, μετράμε τα δεδομένα και λαμβάνουμε τις τελικές αποφάσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, έχοντας ως κριτήριο αυτό που ζητούν οι καταναλωτές. Στόχος μας να είναι να συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε τα προϊόντα μας με τις καλύτερες υπηρεσίες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας και με γνώμονα την εξαιρετική εμπειρία του πελάτη.

8Q7A7425

Παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία σημαντική αύξηση στην κίνηση δεδομένων μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας και στη χώρα μας, η Ελλάδα είναι αρκετά πίσω σε σχέση με τη δυτική Ευρώπη όσον αφορά την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του mobile broadband. Πιστεύετε ότι αυτό μπορεί να αλλάξει άμεσα;

Οι Έλληνες καταναλωτές ακολουθούν πιστά τις διεθνείς τάσεις, «καταναλώνοντας» όλο και περισσότερα δεδομένα στο κινητό ή στο tablet τους. Σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, η χρήση δεδομένων έχει σχεδόν τριπλασιαστεί στο δίκτυό μας και εκτιμούμε ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται ραγδαία και στο μέλλον. Η Vodafone, μέσα από την στρατηγική και τις επενδύσεις της, έχει δεσμευθεί να συμβάλει στη μετάβαση προς την Κοινωνία των Gigabit, προσφέροντας στους πελάτες της νέες δυνατότητες και καινοτόμες υπηρεσίες. Δεδομένου ότι το μέλλον στις τηλεπικοινωνίες βρίσκεται στη σύγκλιση των δικτύων, η ολοκλήρωση των επενδύσεων μας σε σταθερή και κινητή, θα επιταχύνει την πρόοδο των τεχνολογικών εξελίξεων στην Ελλάδα.

Πως θα μπορούσε ένας τηλεπικοινωνιακός πάροχος όπως η Vodafone να βοηθήσει στην περαιτέρω αύξηση της χρήσης των υπηρεσιών mobile Internet;

Η οικονομία ψηφιοποιείται, οι συσκευές βελτιώνονται συνεχώς, ο κόσμος χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο τα mobile apps και οι υποδομές κινητής εκσυγχρονίζονται με ποιοτικότερα χαρακτηριστικά και μεγαλύτερη κάλυψη. Αυτή η εξέλιξη φέρνει και γεωμετρική άνοδο της κατανάλωσης data. Η ανάπτυξη της κινητής ευρυζωνικότητας δημιουργεί ευκαιρίες για περισσότερη επικοινωνία στους πολίτες και μεγαλύτερη ευελιξία και ανταγωνιστικότητα στις επιχειρήσεις. Η Vodafone έμπρακτα υποστηρίζει αυτή την ψηφιακή κατεύθυνση της Ελλάδας μέσα από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες όπως το Vodafone PASS.

Vodafone Pass

Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν πως το κόστος χρήσης του mobile Internet είναι υψηλό. Ποια είναι η δική σας άποψη;

Όλα τα προηγούμενα χρόνια, οι τιμές μας έχουν μειωθεί σημαντικά, ενώ οι συνδρομητές μας έχουν λάβει μεγαλύτερους όγκους δεδομένων και υψηλότερες ταχύτητες. Αυτή η διαπίστωση δεν είναι αυθαίρετη, αλλά τεκμηριώνεται από απτά στοιχεία και από τις οικονομικές καταστάσεις του ομίλου Vodafone. Απαντούμε στις ανάγκες των συνδρομητών μας με όλο και περισσότερες υπηρεσίες στις καλύτερες τιμές της αγοράς και θεωρούμε ότι οι πολίτες μας επιβραβεύουν για αυτή τη στρατηγική.

Με δεδομένο ότι πολλοί χρήστες, ιδίως στις μικρότερες ηλικίες, χρησιμοποιούν υπηρεσίες chatting προκειμένου και να μιλάνε, το λανσάρισμα ενός πακέτου όπως το Vodafone Chat PASS, δεν είναι πιθανό να επηρεάσει τα έσοδα για τις υπηρεσίες φωνής; Γενικότερα ποια είναι η εκτίμηση σας για την "επίθεση" που δέχονται οι παραδοσιακές υπηρεσίες φωνής αλλά και τα SMS από τις νέες υπηρεσίες instant messaging που προσφέρουν και φωνητική επικοινωνία;

Η κοινωνία δείχνει τον δρόμο που θέλει να ακολουθήσει κι εμείς υπηρετούμε αυτή την κατεύθυνση μέσα από ανταγωνιστικές προτάσεις. Θα μπορούσαμε να περιχαρακωθούμε γύρω από τον εαυτό μας για να προστατεύσουμε πχ τα έσοδα από τα SMS ή τη φωνή. Εάν οι πελάτες μας θέλουν να χρησιμοποιήσουν το viber, το whatsapp, το messenger, προφανώς και θα υπηρετήσουμε αυτή την ανάγκη με τον καλύτερο τρόπο και την καλύτερη τιμή για τους καταναλωτές. Πιστεύουμε ότι το Vodafone PASS θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ίδια η αγορά, καθώς προσφέρει αυτό ακριβώς που ζητάει ο καταναλωτής.