RETAILBUSINESS AWARDS 2016: Retailer της Χρονιάς η Public
H αλυσίδα καταστημάτων Public αναδείχθηκε Retailer της Χρονιάς και ο Ιωάννης Μασούτης της Διαμαντής Μασούτης A.E. Retail Manager 2016, στη 15η Τελετή Απονομής της διοργάνωσης των RetailBusiness Awards, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία σύσσωμου του Ελληνικού Λιανεμπορίου.
Με κεντρικό μήνυμα “Ιn Retail we Trust”, τα Βραβεία, που συμπληρώνουν φέτος 15 χρόνια επιτυχούς πορείας, αποτελούν ζωντανή απόδειξη της πίστης στο Ελληνικό Λιανεμπόριο, επιμένοντας σταθερά στην επιβράβευση των υγιών δυνάμεών του, που συνεχίζουν να αποδεικνύουν τη δυναμική τους επενδύοντας, δημιουργώντας θέσεις εργασίας και στηρίζοντας τον καταναλωτή.
Ο Εκδότης της Direction Business Network, κ. Βαγγέλης Παπαλιός, απένειμε το Βραβείο του Retailer της Χρονιάς, σε μια κατάμεστη αίθουσα από περισσότερα από 800 στελέχη της αγοράς του Λιανεμπορίου, της Βιομηχανίας και της Επικοινωνίας, καθώς και εκπροσώπους του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου.
Πέρα από τις μεγάλες διακρίσεις της Public και του κ. Ιωάννη Μασούτη, που αναφέρθηκαν, βραβεία έλαβαν επίσης οι: The Athlete’s Foot (Άγγελου Μεταξά 30Α, Γλυφάδα, [Retail Store - Sportswear], Public (The Mall Athens) [Retail Store - Ηλεκτρικά & Ηλεκτρονικά Είδη], Πρυτανείον Gold (Golden Hall) [Retail Store - Εστίαση], My Market (Λεωφ. Πεντέλης & Αττική Οδός, Χαλάνδρι) [Retail Store - Super Market], Public Café (Ισόγειο, Πλ. Συντάγματος) [Retail Coffee Store], ΑΒ Βασιλόπουλος για το πρόγραμμα «Καμπάνια για την αντιμετώπιση του Human Trafficking» [CSR Retail Strategy], My Alpha wallet [E-Commerce Mobile App], AΒ Βασιλόπουλος για την εφαρμογή ΑΒ Click2Shop [Retailer Mobile App], AΒ Βασιλόπουλος για το www.ab.gr/click2shop [E-Retailer], Public για τη Social Media Στρατηγική «Πάνω από 1 εκατομμύριο Followers στα Social Media [Social Media Retail Strategy], AB Bασιλόπουλος και J. Walter Thomspon Athens για την καμπάνια «ΑΒ Αληθινά Χαμηλές Τιμές» [Retail Campaign], καθώς και η AB Βασιλόπουλος [Retail Franchisor].
Για πρώτη φορά φέτος θεσμοθετήθηκε το βραβείο Ρ.Ο.Ρ. Star 2016 στην κατηγορία «Σχεδιασμός και Κατασκευή», το οποίο απονεμήθηκε στο Wind Sponsor’s Village Kiosk / Athens Classic Marathon 2016 της εταιρείας Wind, που κατασκευάστηκε από τη West.
Επιπλέον, Τιμητικά Βραβεία δόθηκαν στον κ. Γιώργο Μουστάκα για τη μακρόχρονη προσφορά του στο Ελληνικό Λιανεμπόριο και στον κ. Αθανάσιο Παπανικολάου για την πολυετή και πολυδιάστατη προσφορά του στο Λιανεμπόριο και την αγορά της εστίασης, καθώς και με αφορμή τα 40 χρόνια πορείας της με Goody’s στην ελληνική αγορά.
Προμηθευτές της Χρονιάς, βάσει της έρευνας που πραγματοποίησαν για μία ακόμα φορά, αποκλειστικά για το περιοδικό RetailBusiness και την Direction το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πατρών, αναδείχθηκαν οι Ελαΐς Unilever Hellas (Non Food), Creta Farms (Food & Drink), Γ.Ε. Δημητρίου (Λευκές - Μαύρες Συσκευές) και LG Electronics ΕΛΛΑΣ (Τεχνολογία).
Βαγγέλης Παπαλιός: Η πίστη μας στο Λιανεμπόριο
Στο χαιρετισμό του ο Βαγγέλης Παπαλιός ανέφερε πως το 2017 είναι μια χρονιά-ορόσημο για την Direction, καθώς γιορτάζει δύο επετείους: «Συμπληρώνονται 20 χρόνια από τη δημιουργία του περιοδικού RetailBusiness, ενώ η φετινή είναι η 15η συνεχόμενη διοργάνωση των RetailBusiness Awards, μιας προσπάθειας που ξεκίνησε δειλά και κατόρθωσε να γίνει ο μεγαλύτερος και ο πιο σημαντικός θεσμός της ελληνικής αγοράς», σημείωσε. Τόνισε, ακόμη, πως η πίστη στο Λιανεμπόριο αποτελεί μέχρι και σήμερα το κίνητρο της εταιρείας, μετά από 20 χρόνια εκδοτικής παρουσίας στο χώρο του Retail και 15 χρόνια διοργανώσεων, ενώ υπογράμμισε πως τα RetailBusiness Awards «είναι η αφορμή της αγοράς να γιορτάζει το γεγονός πως εξακολουθεί να αναπτύσσεται, να προχωράει μπροστά και να προσφέρει στη χώρα και την οικονομία». Βέβαια, τόνισε πως η «αγορά από μόνη της μπορεί να κάνει πολλά, αλλά όχι τα πάντα. Χρειάζεται και αυτή στήριξη. Κίνητρα από την πολιτεία και χρηματοδότηση από τον τραπεζικό τομέα. Χρειάζεται ένα θεσμικό πλαίσιο χωρίς στρεβλώσεις και ρυθμιστικές και κανονιστικές διατάξεις, που θα λαμβάνουν υπόψη τους όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές και δεν θα προκύπτουν απλά και μόνο για ψηφοθηρικούς ή άλλους λόγους συμφέροντος. Και αν αυτά είναι πολλά και ίσως δύσκολα για να γίνουν, ας γίνει τουλάχιστον ένα: ας μην υψωθούν άλλα εμπόδια για το Λιανεμπόριο και τη Βιομηχανία - για την επιχειρηματικότητα γενικότερα». Κλείνοντας δήλωσε πως άμεσα ξεκινά η δουλειά για τα επόμενα RetailBusiness Awards.
«Ό,τι κι αν γίνει με την αξιολόγηση, όσες κάλπες κι αν στηθούν ή όχι μέσα στους επόμενους μήνες, εμείς συνεχίζουμε... Γιατί πιστεύουμε στο Λιανεμπόριο», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
Η διοργάνωση
Τα RetailBusiness Awards 2016 διοργανώθηκαν από την Direction και το περιοδικό RetailBusiness και πραγματοποιήθηκαν, όπως κάθε χρονιά, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης. Διοργανώθηκαν σε συνεργασία με την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, ενώ η KPMG Ορκωτοί Ελεγκτές Α.Ε. αποτέλεσε για 11η συνεχή χρονιά τον ελεγκτικό φορέα της διοργάνωσης, διασφαλίζοντας την εγκυρότητα της διαδικασίας.
Μάλιστα, θα πρέπει να σημειωθεί πως για ακόμη μια χρονιά η διοργάνωση των βραβείων ήταν ανθρακικά ουδέτερη. Πιο συγκεκριμένα, η Green Evolution υπολόγισε τις σχετικές εκπομπές, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο GreenHouse Gas Protocol. Αυτές τις αντιστάθμισε πλήρως, σύμφωνα με τους κανόνες του σχήματος πιστοποίησης CO₂ Neutral Seal, με δικαιώματα άνθρακα επαληθευμένα βάσει του προτύπου Verified Carbon Standard, εκδίδοντας και το σχετικό πιστοποιητικό. Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για την όγδοη συνεχή χρονιά που η διοργάνωση είναι ανθρακικά ουδέτερη, ενώ το ίδιο ισχύει τα τελευταία τρία χρόνια και για το site www.retailawards.gr.
Τη διοργάνωση στήριξαν οι Kaiser Pilsner, Lidl Hellas, Premier Tax Free, Bestprice.gr, West, Μασούτης, Wind, (Χορηγοί), ΑΒ Βασιλόπουλος (Χορηγός κατηγορίας Προμηθευτής της Χρονιάς Food & Drink - Non Food), 24MEDIA (Χορηγός Κατηγορίας Retail Campaign), Cocα-Cola 3Ε (Χορηγός κατηγορίας Retail Store Super Market), καθώς και οι GWC Ελληνικά Κελλάρια Οίνων (Υποστηρικτής).
Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας ήταν τα Advertising.gr, BusinessNews.gr, Euro2day.gr και Huffingtonpost.gr, ενώ χορηγός τηλεοπτικής επικοινωνίας το SBC. Την εκδήλωση υποστήριξαν, επίσης, οι Asset Ogilvy Public Relations, Aria Fine Catering, Flex Book, Green Evolution, Image Pro, Trucks Vision, Music4Media (Official Partners), Pressious Arvanitidis (Χορηγός Εκτυπώσεων), Mass Courier (Χορηγός Διανομών), Future Models Management (Απονομές), KPMG (Ελεγκτικός Φορέας) και Digiprint (Event Sponsor).