ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Nespresso Ηellas: Η έμφαση στη βιωσιμότητα, η ανάπτυξη των πωλήσεων και τα νέα καταστήματα

Nespresso Ηellas: Η έμφαση στη βιωσιμότητα, η ανάπτυξη των πωλήσεων και τα νέα καταστήματα
nespresso.com

Στους στόχους για βιωσιμότητα μέσω και του νέου της προγράμματος “A Zero Waste Journey” εστιάζει η Nespresso Hellas, η οποία παρουσιάζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης την τελευταία τριετία ενώ παράλληλα διερευνά τη δημιουργία νέων καταστημάτων στην περιοχή της Δυτικής Αττικής.

Κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης, ο CEO της Nespresso Hellas, Αντώνης Αυγερόπουλος, περιέγραψε πώς η εταιρεία θα πετύχει το NetZero υπογραμμίζοντας πως «στη Nespresso πιστεύουμε ότι ένα net zero μέλλον είναι το μόνο μέλλον και γι’ αυτό στοχεύουμε στο καθαρό μηδέν παγκοσμίως έως το 2035, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί καθώς αντικατοπτρίζει μια 30ετή δέσμευση της Nespresso για βιωσιμότητα. Είμαστε περήφανοι για ό,τι έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε ακόμα περισσότερα τόσο σε παγκόσμιο, όσο και σε τοπικό επίπεδο».

Αυξήθηκε από 1,4% σε 32% σε μία 10ετία το ποσοστό ανακύκλωσης κάψουλας

Ξεκινώντας από το 2014, με δικό της σύστημα ανακύκλωσης καψουλών αλουμινίου στην Ελλάδα, η Νespresso, κατάφερε να αυξήσει στο 32% - από το αρχικό 1,4%- το ποσοστό ανακύκλωσης και πλέον μία στις 3 κάψουλες να ανακυκλώνεται.

Παράλληλα τον Οκτώβριο του 2023, η εταιρεία εγκαινίασε το πρόγραμμα «A Zero Waste Journey» στο πλαίσιο της παγκόσμιας δέσμευσής της για ένα net zero μέλλον όπου τίποτα δεν πάει χαμένο. Με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρίας στην Ελλάδα, οι Boutiques του Κολωνακίου και της Γλυφάδας μετασχηματίστηκαν με στόχο τη σωστή διαχείριση αποβλήτων. Πλέον, πέρα από τις χρησιμοποιημένες κάψουλες των πελατών, όλα τα υλικά των Boutiques όπως χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο και γυαλί συλλέγονται και οδηγούνται προς ανακύκλωση. Ακόμα και τα υπολείμματα τροφής οδηγούνται προς κομποστοποίηση, ενώ τα μη ανακυκλώσιμα υλικά προς ενεργειακή αξιοποίηση.

Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» και δύο στρατηγικοί συνεργάτες της εταιρείας, ο Σταύρος Τσομπανίδης από την Phee, με την οποία η Nespresso δημιούργησε coasters από ανακυκλωμένο καφέ και ο Στέφανος Καμπέρης από το Staramaki, ένα καινοτόμο ελληνικό καλαμάκι σίτου, το οποίο διατίθεται στα σημεία Nespresso on the go.

Το 12ο Nespresso Boutique στο Μαρούσι και το «βλέμμα» στη δυτική Αττική

Το 2023, σύμφωνα με τον κ. Αυγερόπουλο ήταν μια πολύ θετική χρονιά για την εταιρεία κατά την οποία εκτιμά πως πιθανότητα κατέγραψε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, όπως αντίστοιχα και την τριετία που προηγήθηκε. Πρόσθεσε παράλληλα πως η αύξηση πωλήσεων από το 2020 έως το 2022 στην Ελλάδα άγγιξε περίπου το 50%. Οι σημαντικοί ρυθμοί ανάπτυξης για την εταιρεία, προέρχονται, όπως σημείωσε, από το σύνολο των καναλιών διανομής της, τόσο από φυσικά καταστήματα όσο και από τηλεφωνικές παραγγελίες και το ecommerce.

Αναφερόμενος στα νέα καταστήματα και τα επόμενα πλάνα επεσήμανε πως το δίκτυο έχει φτάσει πλέον τις 12 Boutiques μετά και το άνοιγμα της νέας στο The Μall Αthens στο Μαρούσι. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της εταιρείας για τη δημιουργία νέων καταστημάτων βρίσκεται η δυτική Αττική, όπου και αναζητά κατάλληλες ευκαιρίες.