ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα 153 εκατ. ευρώ ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο εξάμηνο

Στα 153 εκατ. ευρώ ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο εξάμηνο
Pixabay

Σε πορεία ανάπτυξης συνεχίζουν να βρίσκονται τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ με τους Έλληνες καταναλωτές να συνεχίζουν να τα επιλέγουν για τις αγορές τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023 εκτιμάται στα 153 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 15% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Σημειώνεται ότι ο τζίρος που μετρά η Convert Group μέσω μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών ήταν:

  • +32% σε προϊόντα για κατοικίδια,
  • +21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,
  • +13% σε ποτά και αναψυκτικά,
  • +12% σε βρεφικά είδη,
  • +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
  • +12% σε φρέσκα τρόφιμα,
  • +11% σε είδη αρτοποιίας,
  • +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς,
  • +6% σε συσκευασμένα τρόφιμα,
  • ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών κατά 9%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,5%.