Στα 153 εκατ. ευρώ ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο εξάμηνο
Ανανεώθηκε:
Σε πορεία ανάπτυξης συνεχίζουν να βρίσκονται τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ με τους Έλληνες καταναλωτές να συνεχίζουν να τα επιλέγουν για τις αγορές τους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023 εκτιμάται στα 153 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 15% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Σημειώνεται ότι ο τζίρος που μετρά η Convert Group μέσω μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών ήταν:
- +32% σε προϊόντα για κατοικίδια,
- +21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,
- +13% σε ποτά και αναψυκτικά,
- +12% σε βρεφικά είδη,
- +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
- +12% σε φρέσκα τρόφιμα,
- +11% σε είδη αρτοποιίας,
- +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς,
- +6% σε συσκευασμένα τρόφιμα,
- ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών κατά 9%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,5%.