Η εταιρεία από το Κιλκίς που «ταξιδεύει» στην Αμερική με «όχημα» τα σνακ
Ανανεώθηκε:
Με αφετηρία το Κιλκίς, η εταιρεία Unismack κάνει πλέον ένα σημαντικό βήμα στην Αμερική επενδύοντας στη δημιουργία νέας παραγωγικής μονάδας στο Μίσιγκαν.
Η ελληνική εταιρεία παραγωγής σνακ και κράκερ υψηλής διατροφικής αξίας ξεκίνησε ως οικογενειακή επιχείρηση πριν από 15 περίπου χρόνια από την οικογένεια Στρατάκη. Δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη "better-for-you" προϊόντων που παράγονται εξ' ολοκλήρου φυσικά υλικά όπως αλεύρι από φακές, ρεβίθια και λαχανικά. Οι εγκαταστάσεις της στη Βόρεια Ελλάδα έχουν παραγωγική δυναμική 5.000 τόνων ετησίως καθώς και εξειδικευμένη ομάδα έρευνας και ανάπτυξης.
Πριν από λίγες μέρες, η Unismack εγκαινίασε τη νέα θυγατρική εταιρεία στο Μίσιγκαν των Η.Π.Α. με την επωνυμία SnackCraft LLC και νέα παραγωγική μονάδας σε εγκαταστάσεις 12.000 m2. Υπολογίζεται δε ότι σε βάθος πενταετίας η επένδυση θα ξεπεράσει τα 40 εκατ. δολάρια.
Γιατί επενδύει στην Αμερική
Η Unismack είναι 100% εξαγωγική εταιρεία και η αγορά της Αμερικής, αποτελεί έναν από τους κυριότερους εξαγωγικούς προορισμούς για τα προϊόντα μας, με σημαντικά περιθώρια ανόδου, επισημαίνει στο CNN Greece o CEO, Δημήτρης Στρατάκης.
Η ελληνική εταιρεία διέκρινε τις προοπτικές που υπάρχουν, βλέποντας τη διείσδυση που είχαν τα προϊόντα της στην αμερικανική αγορά, εντοπίζοντας παράλληλα και την έλλειψη της τοπικής παραγωγής στον «τύπο» των σνακ που η ίδια εξειδικεύεται.
«Η στόχευσή μας σε καινοτόμα και υγιεινά σνακ δημιούργησε περιθώρια για συνεργασίες και προσυμφωνίες στην αγορά της Αμερικής», προσθέτει.
Τι θα παράγει η μονάδα στο Μίσιγκαν
Στη νέα μονάδα στο Μίσιγκαν η παραγωγή έχει ήδη ξεκινήσει με τα κράκερ ενώ ανάμεσα στα προϊόντα που θα παράγονται, όλα ελεύθερα από αλλεργιογόνα, θα είναι κράκερ από αλεύρι αμυγδάλου και τορτίγια τσιπς.
«Πρόκειται για μία μονάδα συμπληρωματική. Δεν μεταφέρουμε την παραγωγή μας, ουσιαστικά ανοιγόμαστε σε νέες κατηγορίες» εξηγεί ο κ. Στρατάκης.
Θα περιλαμβάνει επίσης ένα κέντρο καινοτομίας, το οποίο θα βοηθά τους πελάτες στην έρευνα για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, ώστε να μπορούν να
ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις και τη ζήτηση των καταναλωτών. Η
SnackCraft θα παρέχει επίσης υπηρεσίες αποθήκευσης και logistics τρίτων.
Την ίδια στιγμή με την παραγωγή που συνεχίζεται στο εργοστάσιό της στο Κιλκίς, η εταιρεία θα συνεχίσει την εξαγωγική της δραστηριότητα σε περισσότερες από 16 αγορές σε όλο τον κόσμο ενώ σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, η συνεργασία που ξεκίνησε πριν από 3 χρόνια με τη Δωδώνη, οδήγησε στο λανσάρισμα πρόσφατα, ενός σνακ από φέτα.