Η ελληνική τουριστική startup που «σήκωσε» 5,3 εκατ. ευρώ χρηματοδότηση
Ανανεώθηκε:
Οι επενδύσεις ξένων funds σε ελληνικές startups συνεχίζεται τις τελευταίες μέρες με την Welcome Pickups, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, να αποτελεί το τελευταίο δείγμα.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία εξασφάλισε 5,3 εκατ. ευρώ σε χρηματοδότηση από τους υφιστάμενους επενδυτές της, ήτοι τις Market One Capital, Flashpoint και Venture Friends.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η Welcome Pickups πέτυχε εξαιρετικά υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης το 2022, φθάνοντας να εξυπηρετεί πάνω από 1 εκατ. ταξιδιώτες. Με την ένταξη 33 νέων πόλεων-προορισμών στις δραστηριότητές της, έχει πλέον παρουσία σε 100 πόλεις παγκοσμίως, επιτυγχάνοντας ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης που ξεπερνούν το 50%.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η ομάδα της Welcome Pickups, η οποία έχει ως στόχο να μετατρέψει την παραλαβή από το αεροδρόμιο σε ταξιδιωτική εμπειρία, επικεντρώθηκε στον εξορθολογισμό των διαδικασιών και επένδυσε σε περαιτέρω αυτοματοποιήσεις, βελτιώνοντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες, γεγονός που οδήγησε σε περιορισμό της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης ανά κράτηση. Χάρη στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και τον βελτιστοποιημένο τρόπο παροχής τους, η Welcome Pickups είναι κερδοφόρα τους τελευταίους 18 μήνες, έχοντας θετικό EBITDA και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Welcome Pickups, Αλέξανδρος Τρίμης, αναφέρει:
«Η πρόσθετη χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της γεωγραφικής επέκτασης της εταιρείας, με έμφαση σε νέους προορισμούς, σε Βόρεια και Νότια Αμερική. Στόχος της εταιρείας, με τη νέα επένδυση, είναι να διπλασιάσει το δίκτυο των προορισμών της και να αναδειχθεί σε παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα των επίγειων ταξιδιωτικών μεταφορών, κρατώντας, παράλληλα, το προφίλ μιας ταχέως αναπτυσσόμενης και υγιούς νεοφυούς επιχείρησης». Και προσθέτει ότι, «ένα μέρος των κεφαλαίων θα επενδυθεί, επίσης, για την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την ανάπτυξη νέων προϊόντων, ενισχύοντας το όραμα της εταιρείας να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη, εξατομικευμένη και απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία στο σημείο προορισμού, για όλους».