Τι φέρνει στην Ελλάδα η Pepco – Το πλάνο ανάπτυξης των καταστημάτων
Ανανεώθηκε:
Την ανάπτυξη επτά καταστημάτων το επόμενο δίμηνο περιλαμβάνει το πλάνο της Pepco, της πολωνικής αλυσίδας, που κάνει «πρεμιέρα» στην ελληνική αγορά με το πρώτο να ανοίγει τις πόρτες του την προσεχή Πέμπτη, στο Piraeus Retail Park.
H Ελλάδα γίνεται η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco η οποία διαθέτει στα καταστήματά της προϊόντα που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες, σε χαμηλές τιμές καθώς ο μέσος όρος τους κυμαίνεται στα 10 ευρώ. Τα ρούχα και τα παπούτσια αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια.
H Pepco η οποία ουσιαστικά δραστηριοποιείται σε μία αγορά στην οποία στη χώρα μας «κυριαρχεί» η Jumbo, έρχεται στην Ελλάδα σε μία περίοδο κατά την οποία οι καταναλωτές αναζητούν οικονομικές λύσεις λόγω των πληθωριστικών πιέσεων, καθώς και το «value for money» στις αγορές τους.
Την ίδια στιγμή που κι άλλες ευρωπαϊκές οικονομικές αλυσίδες κάνουν «απόβαση» ή επεκτείνονται στη χώρα μας, αναμένεται με ενδιαφέρον το επόμενο διάστημα πως θα εξελιχθεί η μάχη του ανταγωνισμού στη συγκεκριμένη αγορά βάσει και των συνθηκών που διαμορφώνει η ενεργειακή κρίση και τις νέες καταναλωτικές συνήθειες.
Τα επόμενα καταστήματα Pepco
Πέραν του καταστήματος που εγκαινιάζεται την Πέμπτη στο Piraeus Retail Park, αναμένεται την επόμενη εβδομάδα το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στη Πέτρου Ράλλη, ακολουθεί ένα ακόμη στη Λάρισα και το Fashion City Outlet, δύο στη Θεσσαλονίκη, καθώς και ακόμη δύο στην Αθήνα.
Το πλάνο προβλέπει σε πρώτη φάση συνολικά 10 καταστήματα τους επόμενους μήνες σύμφωνα με όσα επεσήμαναν στο περιθώριο δημοσιογραφικής εκδήλωσης στον χώρο του πρώτου καταστήματος ο Bogdan Grigoriu, Operations Manager της Pepco για τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και τη Ρουμανία και η Anca Radu, Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Pepco για τη Νότια Ευρώπη.
Στα σχέδια της εταιρείας προς το παρόν δεν περιλαμβάνεται η δημιουργία e-shop καθώς όπως επισημάνθηκε, το ενδιαφέρον της εστιάζεται στο άνοιγμα φυσικών καταστημάτων. Σημειώνεται τέλος ότι κατά τον πρώτο χρόνο παρουσίας της αλυσίδας στην Ελλάδα προβλέπεται η πρόσληψη περισσότερων από 150 εργαζομένων.