ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την Pollfish αποκτά η αμερικανική Prodege

Την Pollfish αποκτά η αμερικανική Prodege
Το τίμημα δεν ανακοινώθηκε αλλά εκτιμάται ότι ανέρχεται στα επίπεδα των 70-80 εκατ. ευρώ

Οι εξαγορές ελληνικών startups συνεχίζονται με το τελευταίο δείγμα να είναι αυτή της Pollfish, μίας εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο των online ερευνών, την οποία αποκτά η αμερικανική Prodege.

Το τίμημα δεν ανακοινώθηκε αλλά εκτιμάται ότι ανέρχεται στα επίπεδα των 70-80 εκατ. ευρώ με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη εξαγορά να είναι από τις μεγαλύτερες που έχουν γίνει στο ελληνικό οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων.

H Pollfish δημιουργήθηκε το 2013 και ήταν από τις πρώτες ελληνικές startups που χρηματοδοτήθηκαν από τα funds του προγράμματος Jeremie. Στους επενδυτές της περιλαμβάνονται τόσο το PJ Tech Catalyst Fund της Τράπεζας Πειραιώς και η Odyssey Ventures Partners αλλά και η EBRD.

Η Pollfish απασχολεί 66 άτομα, εκ των οποίων πάνω από 50 είναι στην Αθήνα με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι στα άμεσα πλάνα είναι η σημαντική ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού στην Ελλάδα.

Ιδρυτές της εταιρείας, η οποία εδώ και αρκετά χρόνια έχει ισχυρή παρουσία στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι οι Ζήσης Μπέλλας, Γιάννης Παπαδάκης, Ανδρέας Βούρκος και Γιάννης Ζαούδης.

Η Pollfish είναι μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει σε εταιρίες και ιδιώτες να πραγματοποιούν έρευνες αγοράς (online market research), χρησιμοποιώντας ένα εύχρηστο διαδραστικό ερωτηματολόγιο (online mobile survey).

Η εταιρεία μέσω της πλατφόρμας που έχει δημιουργήσει έχει τη δυνατότητα να διανέμει τα ερωτηματολόγια στα κινητά τηλέφωνα περισσότερων από μισό δις. καταναλωτών σε όλο τον κόσμο και να λαμβάνει απαντήσεις με ακρίβεια και σε πραγματικό χρόνο. Οι υπηρεσίες της Pollfish επιτρέπουν σε μικρές αλλά και σε μεγάλες εταιρίες της λίστας Fortune 500 να κάνουν έρευνες αγοράς άμεσα χωρίς εξειδικευμένο προσωπικό.

Η Prodege είναι μια μεγάλη αμερικανική εταιρεία διαδικτυακού μάρκετινγκ, δημοσκοπήσεων καταναλωτών και έρευνας αγοράς με έδρα την Καλιφόρνια. Μέσω της δυναμικής πλατφόρμας της μεγάλες εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων και διαφημιστικές εταιρίες μπορούν να αντλούν στοιχεία που αφορούν το προφίλ των καταναλωτών τους, έτσι ώστε να δημιουργούν στοχευμένες δράσεις μάρκετινγκ και να σχεδιάζουν καταναλωτικά προϊόντα που έχουν απήχηση στο κοινό τους.