ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Νέο υπερσύγχρονο επισκευαστικό κέντρο 1.100τ.μ.
- Σχεδιασμένο με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές των κατασκευαστών
- Πάνω από 80.000 επισκευές συσκευών το χρόνο στοεπισκευαστικό κέντρο ΓΕΡΜΑΝΟΣ - Tο 60% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται εντός της ημέρας
- 11 κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας και περισσότεροι από 60 κατασκευαστές
Ένα νέο, υπερσύγχρονο, επισκευαστικόκέντρο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ,1.100τ.μ., σχεδιασμένο με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές των κατασκευαστών,ξεκίνησε τη λειτουργία του, στην Πάρνηθα. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών εξουσιοδοτημένου service, που καλύπτει 11 κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας και περισσότερους από 60 κατασκευαστές. Οι έμπειροι και πιστοποιημένοι τεχνικοί της εταιρείας επισκευάζουν πάνω από 80.000 συσκευές το χρόνοστο ιδιόκτητο επισκευαστικό κέντρο, ενώ το 60% τωνεπιδιορθώσεων πραγματοποιούνται εντός της ημέρας.
Με εγκεκριμένο εξοπλισμό από τους κατασκευαστές και πάντα με γνήσια ανταλλακτικά, στο νέο Service Center της ΓΕΡΜΑΝΟΣ επισκευάζονται από Smartphones, Tablets, Laptops, Wearables και Drones, μέχρι κονσόλες Gaming, SmartHome & Gadgets, ασύρματες ή ενσύρματες συσκευές, συσκευές εικόνας & ήχου, εκτυπωτές, αλλά και Scooters, Hoverboards& Ηλεκτρικά Ποδήλατα.
Το 2020 τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησαν την πρώτη θέση τους ως προορισμός για serviceκινητού και προϊόντων τεχνολογίας[1]. Η πλειονότητα των επισκευών (ποσοστό 78%) αφορούσε στην αντικατάσταση εξαρτήματος (όπως οθόνη, επιφάνεια αφής, κάμερα, μπαταρία, μικρόφωνο, ακουστικό κλπ.), ενώ συχνή ήταν και η αναβάθμιση λογισμικού[2] (ποσοστό 22%).
«Το Service ανήκει στο DNA της ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Με εμπειρία 20 χρόνων και υψηλή τεχνογνωσία, έχουμε καταφέρει να είμαστε η Νο1 επιλογή του πελάτη για service κινητού και προϊόντων τεχνολογίας. Το νέο επισκευαστικό κέντρο μας δίνει τη δυνατότητα να επισκευάζουμε με μεγαλύτερη ταχύτητα και καλύτερη ποιότητα προϊόντα τεχνολογίας, αλλά και να προσθέσουμε νέες κατηγορίες προϊόντων και νέες υπηρεσίες στο portofolio μας. Έτσι αναβαθμίζουμε ακόμα περισσότεροτοservice μας, παρέχοντας στους πελάτες μας καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης», δήλωσε ο κ. Γιάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Retail Products& Services Ομίλου ΟΤΕ.
Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ επενδύει σταθερά στη συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση των τεχνικών της σε πραγματικές συνθήκες, με περισσότερες από 6.000 ώρες εκπαίδευσης στο serviceετησίως. Το νέο επισκευαστικό κέντρο διαθέτει ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων, με σύγχρονα εργαλεία και εκπαιδεύσεις σε μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, αλλά και με μηνιαία σεμινάρια ή με επιτόπου εκπαιδεύσεις στα καταστήματα.
G Service ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Με 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του service και αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, η αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέχει στους επισκέπτες της ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών service που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εξειδικευμένο σύμβουλο service σε κάθε κατάστημα, άμεση επισκευή εντός του καταστήματος με την υπηρεσία Ginstantrepair, δωρεάν έλεγχο της συσκευής σε 12 σημεία[3] με την υπηρεσία Gcheckup, αλλά και επί τόπου δανεική συσκευή ίδιου λειτουργικού, με την υπηρεσία G Smartphonenow[4], για όσο διάστημα διαρκεί η επισκευή. Επιπλέον, μετά από κάθε τεχνικό έλεγχο ή επισκευή προσφέρεταιδωρεάν αποστείρωση της συσκευής μέσω υπεριώδους ακτινοβολίας UV-C.
Η υπηρεσία G service της ΓΕΡΜΑΝΟΣ καλύπτει βλάβες εντός και εκτός εγγύησης. Για τις εντός εγγύησης βλάβες οι επισκευές είναι δωρεάν, ενώ παρέχεται και εγγύηση για την καλή λειτουργία της συσκευήςμετά το service, σύμφωνα με τις προδιαγραφέςτων κατασκευαστών.
[1] Στοιχεία από πανελλαδική ποσοτική έρευνα BrandΓΕΡΜΑΝΟΣ σε συνολικό δείγμα 9.000 ατόμων.OΝο 1 προορισμός αφορά επίσκεψη καταστημάτων για επισκευή κινητού και προϊόντων τεχνολογίας
[2]Μετά από κάθε επισκευή πραγματοποιείται αναβάθμιση λογισμικούσύμφωνα με τις διαδικασίες των κατασκευαστών και είναι σημαντικό να έχει γίνει backup των δεδομένων.
4Τα 12 σημεία ελέγχου της συσκευής είναι: κάμερα, οθόνη αφής, πλήκτρα, ακουστικά, ηχείο, φόρτιση, μικρόφωνο, WiFi, Bluetooth, έκδοση λειτουργικού, Μνήμη, Δίκτυο-Υπάρχων πάροχος.
[4]Η υπηρεσία αφορά παροχή δανεικής συσκευής ίδιου λειτουργικού iOsή Android.