Έρχεται το νέο αεροδυναμικό αυτοκίνητο - έκπληξη, είναι από την Ινδία
Το τελευταίο που θα περίμενε κανείς είναι ένα αμιγώς ινδικό όχημα να βγει και να χτυπήσει μια κατηγορία που κυριαρχούν οι ΗΠΑ και η Ευρώπη. Διότι, κακά τα ψέματα, υπάρχουν τα Ford GT και το Dodge Viper, η Γερμανία έχει την Πόρσε Καρέρα, ενώ η Ιταλία έχει Φεράρι και Λαμποργκίνι. Ξαφνικά έρχεται το...ινδικό δέος!
Ο Sarthak Paul είναι μόλις 21 ετών και επιχειρηματίας! Πρόκειται για τον άνθρωπο που θέλει να αλλάξει τις ισορροπίες στον χώρο του αυτοκινήτου και δη του σπορ και γρήγορου. Ο Paul έχει αποκτήσει πρόσφατα το πτυχίο του από το πανεπιστήμιο και έχει θέσει για τον εαυτό του μία αποστολή. Να παράξει το πρώτο αεροδυναμικό αυτοκίνητο της Ινδίας, με τη βοήθεια μιας ομάδας μηχανικών αυτοκινήτων και με έδρα το ινδικό ινστιτούτο τεχνολογίας.
Ο νεαρός επιχειρηματίας αποκαλεί την εταιρεία του Mean Metal Motors (MMM). Ήδη έχουν φτιαχτεί δύο σχεδιαστικά μοντέλα και εάν όλα πάνε καλά, ο Paul ελπίζει το πρώτο πρωτότυπο να είναι έτοιμο για το Σόου - έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι το 2016. Αποκαλεί τη δημιουργία του το "M-Zero."
Για ένα πράγμα δεν μπορεί να κατηγορηθεί ο Paul. Πως δεν έχει φιλοδοξίες. Η τιμή του οχήματος θα είναι περίπου από 125.000 έως 150.000 δολάρια και με τέτοιο κόστος πολλοί θα ήθελαν το M-Zero να ανταγωνιστεί με τα γρηγορότερα και πιο δυνατά αυτοκίνητα της αγοράς.
Σύμφωνα με τα σχέδια, το αυτοκίνητο θα μπορεί να επιταχύνει από το 0 στα 60 μίλια την ώρα σε λιγότερα από τρίοα δευτερόλεπτα και θα πιάνει 200 χλμ την ώρα, τελική.
Η μηχανή θα παράγει περισσότερους από 500 ίππους και θα τροφοδοτούνται από υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα.
Πηγή: M-Zero
Το M-Zero επίσης δεν θα έχει κλειδιά. Αντί για αυτά θα χρησιμοποιείται δακτυλικό αποτύπωμα και ο χρήστης θα μπορεί να δημιουργήσει ένα "προφίλ" που θα ενεργοποιήσει τις αγαπημένες ρυθμίσεις του οδηγού. Αυτές συμπεριλαμβάνουν την αγαπημένη του θέη στης καρέκλας, το σύστημα ερ κοντίσιον και φυσικά την λίστα μουσικής.
"Θέλουμε να δώσουμε στους πελάτες ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τα ίδια ή ακόμα και περισσότερα από μία Λαμποργκίνι", είπε ο Paul.
Στον τομέα της αεροδυναμικής, ο ενθουσιασμός του Paul είναι τόσο εμφανής που μπορεί κανείς να τον ψηλαφίσει.
"Παρακολούθησα ένα ντοκυμαντέρ στο οποίο συζητούσαν πως το γρηγορότερο πλάσμα της θάλασσας, ένα είδος ξιφία, κινείται τόσο στο νερό όσο και στον αέρα", είπε.
"Μετά σκεφτήκαμε, γιατί δεν αναλύουμε το γιατί το συγκεκριμένο πλάμα είναι το γρηγορότερο".
Το "σώμα" του αυτοκινήτου θα χρησιμοποιεί ένα νέο ανεπτυγμένο υλικό το οποίο ονομάζεται "carbo-flax". Υποτίθεται πως είναι ελαφρύτερο και στο ένα δέκατο της τιμής του carbon fiber. O Paul είπε πως ελπίζει να πουλήσει το υλικό σε εταιρείες με δορυφορικά συστήματα στην Ινδία, στην προσπάθειά του να μαζέψει κεφάλαια για το πρώτο πρωτότυπο όχημα.
Η συγκέντρωση κεφαλαίου είναι ένα από τα πολλά πιθανά προβλήματα που θα αντιμετωπίσει ο νεαρός επιχειρηματίας. Ο ιδρυτής της Mean Metal Motors είπε ότι οι Ινδοί επιχειρηματίες και καπιταλιστές "δεν αναγνωρίζουν λογισμικά αφετηρίας ως κάτι που θα επένδυαν σε αυτό. Προτιμούν τις ήδη αναγνωρισμένες φίρμες λογισμικών της Bangalore."
Ο Murad Ali Baig, διάσημος συγγραφέας και αναλυτής θεμάτων αυτοκινήτων στους οικονομικούς Times, έχει σοβαρές αμφιβολίες για το εγχείρημα του Paul και την οικονομική στρατηγική του με το "carbo-flax". Ο Baig θεωρεί επίσης πως απαιτείται πολύ περίπλοκο και σοφιστικέ μηχανολογικό σύστημα για να φτιαχτεί ένα τέτοιο σούπερ όχημα.
Από την άλλη ο Paul αρνείται να απογοητευθεί και λέει πως η εταιρεία του έχει συλλέξει το καλύτερο μηχανολογικό συνεργείο στην χώρα.
Πηγή CNNMoney: Is this India's first supercar?