Νέες ψηφιακές δράσεις ετοιμάζει για το 2018 η Alpha Bank
Με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς δείχνει να προχωρά η Alpha Bank στην υλοποίηση νέων υπηρεσιών που αξιοποιούν τις ψηφιακές τεχνολογιών και οι οποίες εντάσσονται στο ευρύτερο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της τράπεζας.
Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της νέας υπηρεσίας Alpha Tap ‘n Pay, ο Δαμιανός Χαραλαμπίδης, Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής και Chief Digital Officer & Retail Banking της Αlpha Bank, μέσα στο 2018 αναμένεται να δούμε μία σειρά από ψηφιακές δράσεις όπως είναι:
- Ο ανασχεδιασμός web banking ιδιωτών και επιχειρήσεων
- Η ανανέωση του alpha.gr
- Η βελτιστοποίηση της διαχείρισης και ψηφιοποίηση του φυσικού αρχείου
- Η υλοποίηση ψηφιακών υπογραφών (e-signatures) στα καταστήματα
- Η ανανέωση των ΑΤΜ με νέες λειτουργίες (BNA, οθόνες αφής, νέες συναλλαγές)
- Η δημιουργία ψηφιακών «γωνιών» (digital corners) στα καταστήματα
- Η μεταφορά σημαντικού μέρους των συναλλαγών από τα ταμεία στα ψηφιακά κανάλια και
- Ο ανασχεδιασμός του τρόπου εξυπηρέτησης των πελατών (customer journeys)
Όσον αφορά το Alpha Tap ‘n Pay, πρόκειται για μία υπηρεσία που είναι διαθέσιμη εδώ και περίπου ένα μήνα και προσφέρει στους χρήστες του ψηφιακού πορτοφολιού My Alpha Wallet, να πραγματοποιούν ανέπαφες συναλλαγές χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνο τους (με την προϋπόθεση να υποστηρίζει την τεχνολογία NFC και να έχει λειτουργικό Android) αντί για την κάρτα τους. Η υπηρεσία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί περίπου στο 80% των τερματικών (POS) τα οποία λειτουργούν στην Ελλάδα και ο αριθμός των οποίων σύμφωνα με τις υπάρχουσες εκτιμήσεις έχει ξεπεράσει τις 600.000.
Η υπηρεσία δείχνει να έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των πελατών της τράπεζας, ένας σημαντικός αριθμός των οποίων την έχει ήδη ενεργοποιήσει και πραγματοποιήσει συναλλαγές χρησιμοποιώντας απλά το smartphone του.