ΚΟΣΜΟΣ

Το «Φιλί» του Κλιμτ με… γάτες: Η νέα καμπάνια από το μουσείο της Βιέννης

Το «Φιλί» του Κλιμτ με… γάτες:  Η νέα καμπάνια από το μουσείο της Βιέννης
INSTAGRAM

Η Βιέννη «επιστρατεύει» Al και γάτες για να προσελκύσει επισκέπτες στα εκατοντάδες μουσεία της.

Το Vienna Tourist Board χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει παράγωγα με τα αγαπημένα αιλουροειδή - τις γάτες - κλασικών αυστριακών έργων τέχνης στο πλαίσιο καμπάνιας να ενθαρρύνει τουρίστες να επισκεφθούν την αυστριακή πρωτεύουσα και «να δουν την τέχνη πίσω από την AI τέχνη».

Στον έργο του Γκούσταβ Κλιμτ «Το Φιλί» (1907-08), οι φιγούρες αντικαταστάθηκαν στην πλέον πρόσφατη καμπάνια UnArtificial Art με τα χνουδωτά λατρεμένα πλασματάκια.

Gustav Klimt - Το ΦιλίΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/ROLAND SCHLAGER
https://www.instagram.com/p/Cr-VVxMNdnd/

«Η καμπάνια έχει στόχο να δείξει ότι η AI τέχνη είναι εφικτή μόνον επειδή ένας αλγόριθμος χρησιμοποιεί ως αναφορά πραγματικά έργα που έκαναν πραγματικοί άνθρωποι, και τα πρωτότυπα μπορεί κάποιος να τα δει μόνο στη Βιέννη. Το ρεύμα του βιενέζικου μοντερνισμού που έφερε επανάσταση στον κόσμο της τέχνης πριν από πάνω από έναν αιώνα συνεχίζει να είναι ζωντανό και να επηρεάζει την τέχνη του σήμερα μέσω αλγορίθμων που κατευθύνουν δημιουργίες AI» είπε, ο Norbert Kettner, διευθύνων σύμβουλος του Vienna Tourist Board.