ΚΟΣΜΟΣ

Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης: 151 χρόνια από την ίδρυσή του γιορτάζει η Google με Doodle

Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης: 151 χρόνια από την ίδρυσή του γιορτάζει η Google με Doodle
Screen grab

Με ένα Doodle τιμάει η Google την 151η επέτειο από την ίδρυση του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης στη Νέα Υόρκη.

Το μητροπολιτικό μουσείο, που βρίσκεται στην 5η Λεωφόρο του Μανχάταν, ιδρύθηκε το 1870 από μια ομάδα Αμερικανών πολιτών - επιχειρηματίες και χρηματοδότες, καθώς και κορυφαίους καλλιτέχνες και στοχαστές της εποχής- που ήθελαν να δημιουργήσουν ένα μουσείο για να φέρουν την Τέχνη και την Παιδεία στον αμερικανικό λαό.

Το μουσείο αναγνωρίστηκε επίσημα το 1870 και αμέσως μετά απέκτησε το πρώτο του έργο τέχνης –μια ρωμαϊκή σαρκοφάγο.

Το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης, γνωστό και ως Met, έχει εξελιχθεί και πρόκειται για το μεγαλύτερο μουσείο τέχνης της Νέας Υόρκης, με μια μόνιμη συλλογή που αριθμεί πάνω από 1,5 εκατομμύριο αντικείμενα, τα οποία εκτείνονται σε περισσότερα από 5.000 χρόνια Ιστορίας και προέρχονται από σχεδόν κάθε γωνία του πλανήτη.

Έτσι, μερικά από τα έργα του Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης απεικονίζονται στο Google Doodle, συμπεριλαμβανομένου ενός βυζαντινού ψηφιδωτού δαπέδου από το 500-550 μ.Χ., της πανοπλίας του Γερμανού αυτοκράτορα Φερδινάνδου Α' από τον 16ο αιώνα, μιας περίπλοκης παραδοσιακής φορεσιάς των Λακότα και της ζωγραφιάς με τίτλο «Αυτοπροσωπογραφία» του Σάμουελ Τζόζεφ Μπράουν Τζούνιορ από τη δεκαετία του 1940.

Τι είναι τα doodles

Τα doodles δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.